det er bare at komme til lægen med det..
min kæreste fik ondt i leddene og fik lidt feber og havde influenzasymptomer osv... han var blevet bidt i navlen af en flåt nogle måneder før symptomerne viste sit ansigt.. og han fik boreliose (borelia)
han blev lam i den ene side af ansigtet.. havde han ikke været så heldig at komme til sin kammerarts læge.. havde han måske været kronisk lam..
så det er ikke noget at kimse af. hellere gå til lægen med mistanken så det kan undersøges..
min kæreste kom på sygehuset med det samme direkte fra lægen fordi at lægen slet ikke var i tvivl...
så jeg syntes bestemt at du skal give vagtlægen et kald...
er det forresten rødligt der hvor han havde flåten... og hvor stort er det.. er det stort og rødt så er der hvertfald noget om snakken..
min kærestes egen læge var sikker på at min kæreste bare havde influenza.. en uge efter blev han så lam i ansigtet, og da hans egen læge var på konference så kom han til hans kammerarts læge. som faktisk var ham der reddede min kæreste fra at blive lam...
hans indlæggelse bestod af at han skulle have drop hver 6 time... så han lod sig indlægge ambulant da han var på højkant igen. og så tog han på sygehuset om dagen og passede sin skole indimellem (han gik på dtu) men til sidst lod han sig indlægge igen på fuldtid fordi det var for hårdt at skulle frem og tilbage fra skole til hjem til sygehus osv...

håber bare det er alm feber osv.. borelia er noget værre skidt..
Anmeld