Termokrus er blevet den nye Vandflaske.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.268 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. september 2012

Kloster

Hej.

Nu synes jeg efterhånden der ses rigtig mange mennesker, der kommer gående, stående og siddende med deres personlige termokrus. De findes i mange afskygninger og design, men helt enkelt personligt, for ikke at snakke om indholdet deraf.

Er termokruset blevet den nye vandflaske, som man gik med for et par år siden.?

Jeg har kigget med søgende øjne, efter hvilket krus, der lige var mig... Og her er det..........  Denne skønhed fra Cook and Baker med det limegrønne låg... Mit krus - mit kaffe...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har to.

Et lyserødt med sort låg fra Stelton og et sort fra IKEA.
De er fantastiske at tage med være sig om det er for at aflevere børn om morgenen, togtur eller en tur på legepladsen

Anmeld

6. september 2012

Kloster

PT skriver:

Jeg har to.

Et lyserødt med sort låg fra Stelton og et sort fra IKEA.
De er fantastiske at tage med være sig om det er for at aflevere børn om morgenen, togtur eller en tur på legepladsen

Ja det tænker jeg også. Manden har et, som jeg har givet ham. Han har det nærmest altid med sig... Men jeg fumler altid med et plastickrus, der egentlig ikke kan være nogen steder...

Anmeld

18. september 2012

Janni.

En smart idé hvis ellers man har mulighed for at have sådan én med sig. 

I mit job cykler jeg rundt, så jeg nøjes med en lille sportsflaske eller sutteflaske som de ældre kalder den. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.