Åhh måske et dumt spørgsmål fra mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. september 2012

Anonym trådstarter

Hvis man skal i barnløshed behandling og jeg (kvinden) får ÆL hver måned og har en regelmæssig cyklus, MEN manden har nedsat sædkvalitet.

Skal jeg så have medicin under behandlingen? - eller får man kun det hvis man ikke får ÆL?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Musse21

Hej

Vi stod ligesom jer da vi startede hvor manden havde nedsat sædkvalitet... Jeg har fået medicin for at bremse ægløsning og så senere på månede fået en ægløsnings sprøjte så de var helt sikker på ægløsning og hvornår der skal tages æg ud

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

Musse21 skriver:

Hej

Vi stod ligesom jer da vi startede hvor manden havde nedsat sædkvalitet... Jeg har fået medicin for at bremse ægløsning og så senere på månede fået en ægløsnings sprøjte så de var helt sikker på ægløsning og hvornår der skal tages æg ud

Vi har endnu ikke fået det bekræftet endnu. Jeg er bare ekstremt nåleræd, så håber virkelig jeg skal stikkes mindst muligt.

Ellers må jeg bare tage det med

Anmeld

6. september 2012

Musse21

Anonym skriver:

Vi har endnu ikke fået det bekræftet endnu. Jeg er bare ekstremt nåleræd, så håber virkelig jeg skal stikkes mindst muligt.

Ellers må jeg bare tage det med

det var/ er jeg også.. Men det er altså ikke så slemt hvis partneren stikker. Og så er nålen så lille at det er ligesom dem mån får ved sukkersyge

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

Musse21 skriver:

det var/ er jeg også.. Men det er altså ikke så slemt hvis partneren stikker. Og så er nålen så lille at det er ligesom dem mån får ved sukkersyge

Så er jeg meget mere rolig.

Jeg frygtede en gigantisk nål. Tak for svaret

Anmeld

6. september 2012

Musse21

Anonym skriver:

Så er jeg meget mere rolig.

Jeg frygtede en gigantisk nål. Tak for svaret

Nej nej slet ikke Max 2 cm...

Det var så lidt

Anmeld

6. september 2012

Putomanen

Du skal desværre have en masse medicin, selvom du får ÆL og det er manden, som er "problemet".

Jeg vil dog også sige, at nålen er meget lille og tynd, og du mærker den kun kort, når den stikker igennem huden. Det sværeste er første gang, hvor man skal overvinde frygten. Så vænner man sig hurtigt til det

Anmeld

6. september 2012

Mullefisen2011

For at komme i behandling og for at få bekræftet at alt er "normalt" ved dig skal du have taget en del blodprøver.. Er selv nåleskræk som dig så det skal bare overstås..

Vi kom i behandling og jeg skulle ikke på medicin udover ægløsningssprøjte for at styre min ægløsning.. Og den er slet ikke så slem som man gejler sig selv op til så du kan godt være rolig..

Håber det gav lidt svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.