Vægt og størrelse , 8 uger:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

Finemoar<3

Nadia&Daniel skriver:

Hun kom til verden 9 dage før termin (planlagt kejsersnit), så hun var klar til at komme ud. Hun var bare lille af størrelse. Hun er stadig en bette en, i forhold til andre i vuggestuen.

Hun bliver 2 år næste mdr. og hun vejer 9,3 kg. nu - ved ikke lige med cm. Hun er lige begyndt med str. 86 i bluser og 92 i bukser (vil ikke have dem strammer hende på maven)

Ej det er jo ikke før tid så - vi får åbenbart bare små baby'er

Jeg synes ikke at hun lyder så lille igen, en god størrelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Nadia&Daniel

Josefine<3 skriver:

Ej det er jo ikke før tid så - vi får åbenbart bare små baby'er

Jeg synes ikke at hun lyder så lille igen, en god størrelse

Jeg synes nemlig hun har en perfekt størrelse, ikke for stor og ikke for lille  nemlig en god størrelse

Synes din datter så fantastisk ud (og jeg så kun en lille del af hende)

Anmeld

6. september 2012

Finemoar<3

Nadia&Daniel skriver:

Jeg synes nemlig hun har en perfekt størrelse, ikke for stor og ikke for lille  nemlig en god størrelse

Synes din datter så fantastisk ud (og jeg så kun en lille del af hende)

Præcis - tror også det er der omkring min fine kommer til at ligge med vægt og størrelse

En lille del af en lille baby tak

Anmeld

6. september 2012

Elgaard73

Hej... Kan ikke huske hvad størrelse han var i da han var 8 uger, men kan se i hans bog at han var 60 cm, så mon ikke han har brugt en størrelse 62... Eller ihvertefald været på vej op i den....

Anmeld

6. september 2012

LSM

Josefine<3 skriver:

Hvad vejede han ved fødslen ??

Min trold kan passe alt vores str 50 - 56 er alt for stort endnu:/

Han vejede 3440

Det skal siges det meste af 56 kan han stadig passe og det meste af 62 er stadig for stort, men noget af det passer

50 kan han hvertfald ikke passe længere

Hvor står var din ved fødslen?

Anmeld

6. september 2012

Finemoar<3

LSM skriver:

Han vejede 3440

Det skal siges det meste af 56 kan han stadig passe og det meste af 62 er stadig for stort, men noget af det passer

50 kan han hvertfald ikke passe længere

Hvor står var din ved fødslen?

Min mus vejede kun 2860, hun var ellers skønnet til 3600:/

Jeg har nogle body'er som lige så godt kunne have været en 56/62 - de er virkelig store!

Anmeld

6. september 2012

M (:

Josefine<3 skriver:

Hej Hej

Jeg har lige luret en salgstråd, og studser over nu over størrelsen på tøjet , hvilket jeg synes er stort til et barn som er ca halv anden måned gammel - str 56

Hvad størrelse bruger/brugte dit barn i en alder af 8 uger??

Din lille mus er helt perfekt omend lidt lille - men du er jo heller ikke 1.80 høj, så tror det er helt naturligt! Tingene skal jo passe sammen..

Og hun er jo SÅÅÅ fin og stortrives, så er sikker på at alt er som det skal være.. 

Og hun skal tids nok komme i en 56, har endnu ikke set nogen børn, der blev i en størrelse 50 for alitd.. 

Anmeld

6. september 2012

LSM

Josefine<3 skriver:

Min mus vejede kun 2860, hun var ellers skønnet til 3600:/

Jeg har nogle body'er som lige så godt kunne have været en 56/62 - de er virkelig store!

Okay så var hun heller ikke så stor
Her blev bassen også skønnet til 3600 så det var jo ikke s langt fra

Hvor stor er din lille guldklump så nu ?

Anmeld

6. september 2012

Jibbe

Min lille dreng på 9 uger var en ordentlig basse da han kom ud. 4410 og 58 cm. Så vi gik direkte i str 56 og efter en uges tid blev str 62 fundet frem. Nu er han 9 uger imorgen og bruger str 68. Jeg vil skyde ham til at være 64-65 cm lang nu og veje ca 6 kg.
Min store dreng derimod brugte str 62 da han var 2-3 mdr. Han vejede også kun 3510 og var 53 cm ved fødslen. Så børn er forskellige

Anmeld

6. september 2012

Dinsen

vores dreng brugte str. 44 da han var 8 uger....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.