Min far er død :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

Skouboe

CarinaSB skriver:

ja min far var alene  ja der er så mange beslutninger der skal tages og puhh 

Er der nogen der kan hjælpe dig lidt? Evt. en veninde eller en kæreste/mand.

Min far døde 28. december sidste år og min mand var bare guld værd. Han var ikke helt så tæt på som os andre, og det betød bare SÅ meget at han kunne tage over med nogen af alle de praktiske ting vedr. kirke, bedemand, transport, blomster, begravelse, gravøl skifteret osv, osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Moma

CarinaSB skriver:

Min mor ringede lidt i 11 og fortalte at min far er fundet død i hans lejelighed

R.I.P min højt elsket far

Det er jeg ked af at høre - stort kram

Anmeld

7. september 2012

HeXeri

CarinaSB skriver:

Min mor ringede lidt i 11 og fortalte at min far er fundet død i hans lejelighed

R.I.P min højt elsket far

Anmeld

7. september 2012

Karina

CarinaSB skriver:

ja min far var alene  ja der er så mange beslutninger der skal tages og puhh 

Ja det er SÅ hårdt 

Skifteretten har mange oplysninger og pensionsordninger, efterløn, dr ol. bliver opsagt automatisk. men nogle ting skal opsiges (lejlighed, forsikringer) Ellers skriv pm. vi har så småt styr på vores fars bo.

Hold fast i de gode og sjove minder og græd ud ved venner og få snakket, snakket og snakket. Men det er så hårdt at skulle rydde op i tingene 

mange  og tanker Karina

Anmeld

7. september 2012

CarinaSB

Karina skriver:

Ja det er SÅ hårdt 

Skifteretten har mange oplysninger og pensionsordninger, efterløn, dr ol. bliver opsagt automatisk. men nogle ting skal opsiges (lejlighed, forsikringer) Ellers skriv pm. vi har så småt styr på vores fars bo.

Hold fast i de gode og sjove minder og græd ud ved venner og få snakket, snakket og snakket. Men det er så hårdt at skulle rydde op i tingene 

mange  og tanker Karina

Ja vi skal have ringet til udlejeren når vi må komme ind i lejeligheden, da han er fundet i lejeligheden er der spærret af .. 

jeg frygter os den dag vi skal ind i hans lejelighed og kigge hans ting ..

Anmeld

7. september 2012

CarinaSB

Jeg takker for alle jeres kram og varme tanker .. de er guld værd i denne svære tid .. tak i skønne piger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.