Når andre skal tager over lejligheden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. september 2012

grøn · ært

....så er der nogle ting, de ligeså godt kan beholde. Vi flytter i hus og har derfor ikke brug for mange af tingene i lejligheden. Men, vi har ikke boet her så længe, så tingene er stadig rimelig nye og vi synes derfor ikke vi har lyst til bare at forære det hele væk. (Ja, sådan er vi så...) Er det for meget at ""forlange"" 1.500,- for disse ting:

- Lamper i køkken
- Lamper over spejl i badeværelset
- Lampe i entré
- Lampe på 'børneværelset'
- 3x lyse gardiner og 1x mørklægningsgardin
- Ekstra køkkenbord/rullevogn
- Krydderrihylde
- 2x skohylder i entré
- Stor reol i fadebur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Camilla <3

Det er svært at sige, hvis det er ret dyre ting generelt. 

Så syntes jeg godt man kan. 

Anmeld

6. september 2012

Nadia&Daniel

grøn · ært skriver:

....så er der nogle ting, de ligeså godt kan beholde. Vi flytter i hus og har derfor ikke brug for mange af tingene i lejligheden. Men, vi har ikke boet her så længe, så tingene er stadig rimelig nye og vi synes derfor ikke vi har lyst til bare at forære det hele væk. (Ja, sådan er vi så...) Er det for meget at ""forlange"" 1.500,- for disse ting:

- Lamper i køkken
- Lampe i entré
- Krydderrihylde
- 2x skohylder i entré
- Stor reol i fadebur

Synes det er en meget fair pris.. Dog ved jeg ikke om jeg selv ville tage imod tilbuddet.

Anmeld

6. september 2012

come2

grøn · ært skriver:

- Lamper i køkken
- Lampe i entré
- Krydderrihylde
- 2x skohylder i entré
- Stor reol i fadebur

bestemt ikke. Det er en fair pris.

Anmeld

6. september 2012

grøn · ært

Nadia&Daniel skriver:

Synes det er en meget fair pris.. Dog ved jeg ikke om jeg selv ville tage imod tilbuddet.

Nej, det er selvfølgelig det.. Men glad for du synes det er en fair pris.

Anmeld

6. september 2012

grøn · ært

Chancen skriver:

Det er svært at sige, hvis det er ret dyre ting generelt. 

Så syntes jeg godt man kan. 

tak! :-)

Anmeld

6. september 2012

grøn · ært

come2 skriver:

bestemt ikke. Det er en fair pris.

Det er jeg glad for du synes! 

Anmeld

6. september 2012

M (:

grøn · ært skriver:

- Lamper i køkken
- Lampe i entré
- Krydderrihylde
- 2x skohylder i entré
- Stor reol i fadebur

Men hvis man så IKKE vil betale de 1.500, tager I så tingene med alligevel? Ellers virker det jo lidt dumt at sætte en pris på dem..

Anmeld

6. september 2012

grøn · ært

M (: skriver:

Men hvis man så IKKE vil betale de 1.500, tager I så tingene med alligevel? Ellers virker det jo lidt dumt at sætte en pris på dem..

Det har vi også snakket om.... Og vi ved det sgu ikke rigtigt. Nogle af tingene vil vi absolut ikke forære væk, da de kun er få måneder 'gamle' og vi har ikke lyst til bare at have smidt så mange penge ud af vinduet.... Så sætter vi det nok til salg på dba. 

Anmeld

6. september 2012

M (:

grøn · ært skriver:

Det har vi også snakket om.... Og vi ved det sgu ikke rigtigt. Nogle af tingene vil vi absolut ikke forære væk, da de kun er få måneder 'gamle' og vi har ikke lyst til bare at have smidt så mange penge ud af vinduet.... Så sætter vi det nok til salg på dba. 

Det skal I jo nok overveje i hvert fald.. Held og lykke med salget! (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.