Racoon flyverdragter..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.854 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. september 2012

Lullaby*

Er der nogen som har erfaring med flyverdragter af mærket Racoon??

Har nemlig været på udkig efter dette års flyverdragt til vores datter, og har lidt forelsket mig i en flyverdragt af netop det mærke, men har ikke hørt så meget om det. 

Så hvis nogen selv har haft noget af mærket til deres små poder, så kom endelig på banen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

sr

Har ikke selv erfaring... Men fik at vide i ønskebørn for nylig at racoon er det gamle cupcake... De har bare skiftet navn, så du kunne måske finde noget ved at søge på dem :-)

Anmeld

6. september 2012

Lullaby*

Åhh det giver jo pludselig meget god mening. 

Forklarer jo også hvorfor, at to af deres designs minder lidt om hinanden

Anmeld

6. september 2012

Skouboe

Cupcake er blevet rebranded under navnet Racoon, og det er en udemærket kvalitet.

Anmeld

6. september 2012

Lullaby*

Skouboe skriver:

Cupcake er blevet rebranded under navnet Racoon, og det er en udemærket kvalitet.

Så skulle der ikke være nogen farer ved at købe Racoon.
Vi har før haft CupCake og har været ret tilfredse med kvaliteten

Anmeld

6. september 2012

Mussen2

Jeg har haft en cupcake, som jeg var meget tilfreds med. Lækker kvali. Eneste lille minus var at stropper under fødderne var af og stof og ikke kunne skiftes, men det er vist lavet om nu.

Anmeld

6. september 2012

Lullaby*

Mussen2 skriver:

Jeg har haft en cupcake, som jeg var meget tilfreds med. Lækker kvali. Eneste lille minus var at stropper under fødderne var af og stof og ikke kunne skiftes, men det er vist lavet om nu.

Okay se jeg vidste ikke engang at de kunne skiftes ud de der stropper så lærte jeg også lige det.
Er vist lidt ny i det der flyverdragteræs
Men godt at vide, når nu hun I år jo er gående, fremfor sidste vinter, hvor vi ikke gjorde brug af stropperne.

Anmeld

6. september 2012

Mussen2

Lullaby* skriver:

Okay se jeg vidste ikke engang at de kunne skiftes ud de der stropper så lærte jeg også lige det.
Er vist lidt ny i det der flyverdragteræs
Men godt at vide, når nu hun I år jo er gående, fremfor sidste vinter, hvor vi ikke gjorde brug af stropperne.

Nemlig. Allerbedst er det at de. Af gummi som også kan udskiftes. Det har Reima bla. Men jeg tænker man nok selv kan skifte dem til gummi hvis det er.

Anmeld

7. september 2012

Lullaby*

sr skriver:

Har ikke selv erfaring... Men fik at vide i ønskebørn for nylig at racoon er det gamle cupcake... De har bare skiftet navn, så du kunne måske finde noget ved at søge på dem :-)

Lige en mindre detalje, sælger Ønskebørn Racoon/Cupcake??
Siden det var der de fortalte det. Så kunne jeg jo se dragten i virkeligheden tænkte jeg..

Anmeld

7. september 2012

Lullaby*

Mussen2 skriver:

Nemlig. Allerbedst er det at de. Af gummi som også kan udskiftes. Det har Reima bla. Men jeg tænker man nok selv kan skifte dem til gummi hvis det er.

Det lyder jo meget fornuftigt. Ved du hvor man så kan købe nye stropper?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.