starter i behandling igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. september 2012

dina1980

Ja så fik jeg ringet til dronninglund for at høre om jeg måtte begynde op igen med behandling efter jeg fødte den 1 april i uge 21, og det måtte jeg så skal igang med ivf nu, starter med næsespray den 18 september allerede, er møg spændt

Håber så bare det lykkedes, er glad for jeg kunne komme igang nu, så for man os sine tanker lidt et andet sted hen. fik os sidste år i juli et ivf forsøg, men det lykkedes ikke, håber bare det gør i år, krydser alt hvad jeg kan, og håber vores søn i himlen kan blive storbror snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

tarkoflen

dina1980 skriver:

Ja så fik jeg ringet til dronninglund for at høre om jeg måtte begynde op igen med behandling efter jeg fødte den 1 april i uge 21, og det måtte jeg så skal igang med ivf nu, starter med næsespray den 18 september allerede, er møg spændt

Håber så bare det lykkedes, er glad for jeg kunne komme igang nu, så for man os sine tanker lidt et andet sted hen. fik os sidste år i juli et ivf forsøg, men det lykkedes ikke, håber bare det gør i år, krydser alt hvad jeg kan, og håber vores søn i himlen kan blive storbror snart

Dejligt at l kan komme i gang igen!

Jeg alt hvad jeg kan for jer

Anmeld

6. september 2012

Rockertand

dina1980 skriver:

Uhh, det bliver spændende - krydser for, at det lykkes for jer meget snart.

Anmeld

6. september 2012

Rockertand

Dobbeltpost

Anmeld

14. september 2012

Nessie

Håber det vil lykkes for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.