blødning ved ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. september 2012

Anonym trådstarter

Hej piger,

Jeg vælger at være anonym lidt endnu, da jeg endnu ikke har fortalt familie og job, at vi prøver at få en bebs.

Jeg droppede p-pillerne for 14 dage siden og havde en normal mens. Efter mens sluttede har jeg haft kvalme, hovedpine og ondt i maven.
I morges opdager jeg så at jeg er begyndt at få brunt udflåd - endnu ikke noget rigtig blod. I flg min "normale" cyklus skal jeg have ÆL i morgen, men nu hvor p-pillerne er væk er jeg ikke sikker på, om min krop længere ved hvad er normalt.

Er der nogen af jer, der har prøvet lidt brunt udflåd i forbindelse med ÆL? Jeg har aldrig oplevet det før, men jeg har så på den anden side heller ikke været uden p-piller i over 10 år!
Eller tror I mere på at mens er på vej sådan helt uden for skema fordi min krop er forvirret? Hvis nogen har prøvet det, så meld gerne tilbage!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Man kan sagtens få en lille blødning ved ægløsning - men det kan du såmænd også uden ægløsning, da der af og til kan ske karsprængninger pga. hormonelle forandringer.

Det er klart, at du ikke har oplevet blødning ved ægløsning de sidste 10 år - du har jo ikke haft ægløsning, når du har været på p-piller.

Din krop er lige netop ved at finde ud af, hvad normalen er - den har kørt på en kunstigt tilført autopilot i 10 år nu, og den skal finde sit naturlige leje, det kan tage et par uger, det kan tage måneder, men den skal nok finde ud af det.

Held og lykke med projektet.

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Man kan sagtens få en lille blødning ved ægløsning - men det kan du såmænd også uden ægløsning, da der af og til kan ske karsprængninger pga. hormonelle forandringer.

Det er klart, at du ikke har oplevet blødning ved ægløsning de sidste 10 år - du har jo ikke haft ægløsning, når du har været på p-piller.

Din krop er lige netop ved at finde ud af, hvad normalen er - den har kørt på en kunstigt tilført autopilot i 10 år nu, og den skal finde sit naturlige leje, det kan tage et par uger, det kan tage måneder, men den skal nok finde ud af det.

Held og lykke med projektet.

Hmm.. Der kan man bare se! Jeg troede man stadig kunne få æl når man var på p-piller, men at et evt befrugtet æg ikke kunne sætte sig fast. Så blev jeg det klogere

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

Hmm.. Hvad det end var, er blødningem standset igen. Det blev kun til en lille brun plet på trusseindlægget og lidt da jeg tørrede mig.
I eftermiddags har der slet ikke været noget.

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

Tja.. Tror nu også mest det er min krop der er forvirret for det startede igen om aftenen - ikke rigtig blødning bare brunligt udflåd. Så nu kører jeg på andendagen med brunligt udflåd...
Tror bare jeg giver det tid og ser om det bliver til mens eller stopper igen. Men bare jeg dog snart ville stoppe at have kvalme, være svimmel og have ondt i maven!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.