Kellie skriver:
Hej
Jeg vil høre Jer der har børn der er fyldt 1 år hvordan det er med de d-dråber samt vitaminpiller. Barnet skal jo have d-dråber til de fylder 2 år og man anbefaler jo også en vitaminpille fra de er blevet 1 år. Men der er jo også d-vitamin i vtaminpillen, så tænkte på om man skal skære ned i antallet af dråber, når man også giver en vitaminpille? Der er jo noget med at man helst ikke skal overdosere med d-vitamin, mens mange andre vitaminer er mere uskadelige.
Kan ikke rigtig finde noget om det nogen steder og fik jo aldrig spurgt sundhedsplejerseken på hendes sidste besøg. Så måske nogen herinde ved noget om det? 
Hej
Altså jeg har en datter på knapt 16 md. og hun får ikke d-dråber mere. Det blev jeg fortalt, at man kun giver børn med mørk hud til de er 2 år, men ikke lyse børn. Så vi stoppede, da hn blev 1 år.
Jeg er lige startet med at give hende en vitaminpille, som "Livol multi total", ddr går fra 1-10 år. Jeg knuser den i lidt yoghurt, fordi hun ikke kan finde ud af det der med vitaminpiller 
Men jeg giver den, fordi hun er lidt småtspisende og jeg gerne vil være sikker på, at hun får dækket sit behov for vitaminer og mineraler. V spiser en normalt varieret kost herhjemme, men i og med hun ikke spiser så meget pt, har jeg valgt at give den.
Men man siger jo, at en varieret kost burde være nok 
Anmeld