"Jeg er sej"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. september 2012

MorDk

HAHA Bassen er begyndt at gå lidt mere op i tøjet... (Han bliver snart 2 år) Han er begyndt at sige "Mig sej" og "Jeg er sej" og viser stolt sin bluser, bukser eller lign. frem.

Her til morgen står min kæreste og klæder sig på... Bassen komme løbende ind i soveværelset og udbryder "Ejjjjj far sej" ♥ Han er sgu sød den lille rod!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

serinasmor

Havde taget en kedelig varm trøje på igår aftes ... og serina siger: er den ny mor? Den er sej

De unger

Anmeld

6. september 2012

MorDk

serinasmor skriver:

Havde taget en kedelig varm trøje på igår aftes ... og serina siger: er den ny mor? Den er sej

De unger

Ja De er sgu skønne ♥

Anmeld

6. september 2012

spj

De er sjove de kære unger.

For noget tid siden havde jeg taget nogle sko på jeg ikke bruger så tit, også siger min datter "wow mor, de fine. Er det mormors"

Var ved at dø af grin, for det var faktisk nogen jeg havde arvet af min mor.

Anmeld

6. september 2012

MorDk

spj skriver:

De er sjove de kære unger.

For noget tid siden havde jeg taget nogle sko på jeg ikke bruger så tit, også siger min datter "wow mor, de fine. Er det mormors"

Var ved at dø af grin, for det var faktisk nogen jeg havde arvet af min mor.

HAHA ja de kan sgu noget de kære unger

Anmeld

6. september 2012

trunte24

MorDk skriver:

HAHA Bassen er begyndt at gå lidt mere op i tøjet... (Han bliver snart 2 år) Han er begyndt at sige "Mig sej" og "Jeg er sej" og viser stolt sin bluser, bukser eller lign. frem.

Her til morgen står min kæreste og klæder sig på... Bassen komme løbende ind i soveværelset og udbryder "Ejjjjj far sej" ♥ Han er sgu sød den lille rod!

Nåhr det er så sødt.

Det lyder præcis som min på knap 2 år. Ham siger bare smart. Mor smart, Viggo smart og har allerede en idé om hvad han vil have på af tøj

Anmeld

6. september 2012

MorDk

trunte24 skriver:

Nåhr det er så sødt.

Det lyder præcis som min på knap 2 år. Ham siger bare smart. Mor smart, Viggo smart og har allerede en idé om hvad han vil have på af tøj

Det er altså søøødt ♥

Anmeld

6. september 2012

Faith

Hahaha mine drenge gør præcis det samme

Vi har lige skiftet bodyerne ud med undertøjssæt, og når man får det på er man virkelig sej

Anmeld

6. september 2012

MorDk

Faith skriver:

Hahaha mine drenge gør præcis det samme

Vi har lige skiftet bodyerne ud med undertøjssæt, og når man får det på er man virkelig sej

Skææægt at De pludselig går op i det... men nok fordi mor her står og siger "Naiiiiii hvor er du smart" og " Hooooold nu op hvor er du sej" HAHA... de har det jo ik fra fremmede... *S*

Anmeld

6. september 2012

Faith

MorDk skriver:

Skææægt at De pludselig går op i det... men nok fordi mor her står og siger "Naiiiiii hvor er du smart" og " Hooooold nu op hvor er du sej" HAHA... de har det jo ik fra fremmede... *S*

Bliver dagligt mindet om at de ikke er små babyer mere. De fanger alt! Både godt og skidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.