Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HAHA Bassen er begyndt at gå lidt mere op i tøjet... (Han bliver snart 2 år) Han er begyndt at sige "Mig sej" og "Jeg er sej" og viser stolt sin bluser, bukser eller lign. frem.
Her til morgen står min kæreste og klæder sig på... Bassen komme løbende ind i soveværelset og udbryder "Ejjjjj far sej" ♥ Han er sgu sød den lille rod!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
serinasmor skriver: Havde taget en kedelig varm trøje på igår aftes ... og serina siger: er den ny mor? Den er sej De unger
Havde taget en kedelig varm trøje på igår aftes ... og serina siger: er den ny mor? Den er sej De unger
Ja De er sgu skønne ♥
spj skriver: De er sjove de kære unger.For noget tid siden havde jeg taget nogle sko på jeg ikke bruger så tit, også siger min datter "wow mor, de fine. Er det mormors" Var ved at dø af grin, for det var faktisk nogen jeg havde arvet af min mor.
De er sjove de kære unger.For noget tid siden havde jeg taget nogle sko på jeg ikke bruger så tit, også siger min datter "wow mor, de fine. Er det mormors" Var ved at dø af grin, for det var faktisk nogen jeg havde arvet af min mor.
HAHA ja de kan sgu noget de kære unger
MorDk skriver: HAHA Bassen er begyndt at gå lidt mere op i tøjet... (Han bliver snart 2 år) Han er begyndt at sige "Mig sej" og "Jeg er sej" og viser stolt sin bluser, bukser eller lign. frem. Her til morgen står min kæreste og klæder sig på... Bassen komme løbende ind i soveværelset og udbryder "Ejjjjj far sej" ♥ Han er sgu sød den lille rod!
Nåhr det er så sødt.
Det lyder præcis som min på knap 2 år. Ham siger bare smart. Mor smart, Viggo smart og har allerede en idé om hvad han vil have på af tøj
trunte24 skriver: Nåhr det er så sødt. Det lyder præcis som min på knap 2 år. Ham siger bare smart. Mor smart, Viggo smart og har allerede en idé om hvad han vil have på af tøj
Det er altså søøødt ♥
Hahaha mine drenge gør præcis det samme
Vi har lige skiftet bodyerne ud med undertøjssæt, og når man får det på er man virkelig sej
Faith skriver: Hahaha mine drenge gør præcis det samme Vi har lige skiftet bodyerne ud med undertøjssæt, og når man får det på er man virkelig sej
Skææægt at De pludselig går op i det... men nok fordi mor her står og siger "Naiiiiii hvor er du smart" og " Hooooold nu op hvor er du sej" HAHA... de har det jo ik fra fremmede... *S*
MorDk skriver: Skææægt at De pludselig går op i det... men nok fordi mor her står og siger "Naiiiiii hvor er du smart" og " Hooooold nu op hvor er du sej" HAHA... de har det jo ik fra fremmede... *S*
Bliver dagligt mindet om at de ikke er små babyer mere. De fanger alt! Både godt og skidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128