min regnorme rygrad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Vidunderligeunger

hjælp mig, gør lige!

Er inde i en periode hvor alting halter..
bl.a.:

mine sengetider.. jeg burde gå i seng kl. 22 for at være frisk til at aflevere Alberte, eller have hende hjemme (alt efter hvad vi bestemmer os for). og til at være en god mor på barsel.. Desuden være en god mor som har overskud til at rumme en to-årig fra 16-20...
men nej, jeg sidder foran den her skærm til nogen gange kl. 1.. og det er bare for ringe! 

Jeg burde få ryddet op i vores rodeværelse, for der skal snart laves kontor/hobby/børneværelse, men nej, det ligner bare lort. Alt flyder! og jeg kan ik komme igennem det..

Desuden burde jeg få lagt de sidste kantfliser i haven så der kan komme granitskærver i hullet og haven kan blive flot(tere)...

Min oprydning, læggen tøj sammen, rengøring osv... KOM NU IGANG!!!! er der en stemmer der skriger i mit indre, men jeg bare tænker "neeej, jeg gider ik lige nu, jeg gør det imorgen". men imorgen er der bare dobbelt så meget, samtidig med at der er to børn der gerne vil have en mor der ik hele tide liiiiige skal ordne ditten og datten.. Er pisse træt af jeg ikke bare kan ta mig sammen.. her roder altid over det hele, skuffer, skabe, værelser og køkken..

god damn it 

fortæl mig hvordan DU gør..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

charlottekri

hm, gør desværre som dig

Anmeld

5. september 2012

Vidunderligeunger

charlottekri skriver:

hm, gør desværre som dig

og hold nu kæft det er irriterende

Anmeld

5. september 2012

An&Jo

jeg bider i det sure øble og står en time før op om morgenen..

Jeg er oppe kl 5, går i bad og så bliver der ellers tømt opvasker, hængt vasketøj op, smidt en ny vask over, lagt tøj sammen og på plads, der bliver ryddet op over det hele..

når jeg så kommer hjem om eftermiddagen bliver der lige gået en omgang med støvsugeren, hænger det vasketøj op der blev sat over om morgenen og sætter muligvis en ny vask over (vi har ret meget vasketøj hele tiden )

så når der er støvsuget, bliver der leget med ungerne, og så bliver der lavet aftensmad, leget med ungerne igen og når så de er blevet puttet bliver der tændt for computeren så jeg kan lave lektier..

Anmeld

5. september 2012

Vidunderligeunger

An&Jo skriver:

jeg bider i det sure øble og står en time før op om morgenen..

Jeg er oppe kl 5, går i bad og så bliver der ellers tømt opvasker, hængt vasketøj op, smidt en ny vask over, lagt tøj sammen og på plads, der bliver ryddet op over det hele..

når jeg så kommer hjem om eftermiddagen bliver der lige gået en omgang med støvsugeren, hænger det vasketøj op der blev sat over om morgenen og sætter muligvis en ny vask over (vi har ret meget vasketøj hele tiden )

så når der er støvsuget, bliver der leget med ungerne, og så bliver der lavet aftensmad, leget med ungerne igen og når så de er blevet puttet bliver der tændt for computeren så jeg kan lave lektier..

jeg er misundelig.. men det eneste problem jeg har, er at jeg ik ka ta mig sammen... 

Anmeld

5. september 2012

An&Jo

Vidunderligeunger skriver:

jeg er misundelig.. men det eneste problem jeg har, er at jeg ik ka ta mig sammen... 

det havde jeg os svært ved, men jeg kan bare se nu hvor meget ungerne nyder at jeg har tid til dem når vi kommer hjem om eftermiddagen..
så jeg har bare valgt at sige at tiden med dem er vigtigere for mig end det er at sove den time længere, og når først man kommer igang så glider det hele ret let..

Anmeld

5. september 2012

Vidunderligeunger

An&Jo skriver:

det havde jeg os svært ved, men jeg kan bare se nu hvor meget ungerne nyder at jeg har tid til dem når vi kommer hjem om eftermiddagen..
så jeg har bare valgt at sige at tiden med dem er vigtigere for mig end det er at sove den time længere, og når først man kommer igang så glider det hele ret let..

fedt!! jeg må hanke op i mig selv, for ja.. det gælder jo tiden med børnene.. 

så jeg går i seng.. nu!

Anmeld

5. september 2012

An&Jo

Vidunderligeunger skriver:

fedt!! jeg må hanke op i mig selv, for ja.. det gælder jo tiden med børnene.. 

så jeg går i seng.. nu!

god ide..

Du må sove godt, og held og lykke med en "ny start" i hverdagen imorgen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.