hjælp mig, gør lige!
Er inde i en periode hvor alting halter..
bl.a.:
mine sengetider.. jeg burde gå i seng kl. 22 for at være frisk til at aflevere Alberte, eller have hende hjemme (alt efter hvad vi bestemmer os for). og til at være en god mor på barsel.. Desuden være en god mor som har overskud til at rumme en to-årig fra 16-20...
men nej, jeg sidder foran den her skærm til nogen gange kl. 1.. og det er bare for ringe! 
Jeg burde få ryddet op i vores rodeværelse, for der skal snart laves kontor/hobby/børneværelse, men nej, det ligner bare lort. Alt flyder! og jeg kan ik komme igennem det..
Desuden burde jeg få lagt de sidste kantfliser i haven så der kan komme granitskærver i hullet og haven kan blive flot(tere)...
Min oprydning, læggen tøj sammen, rengøring osv... KOM NU IGANG!!!! er der en stemmer der skriger i mit indre, men jeg bare tænker "neeej, jeg gider ik lige nu, jeg gør det imorgen". men imorgen er der bare dobbelt så meget, samtidig med at der er to børn der gerne vil have en mor der ik hele tide liiiiige skal ordne ditten og datten.. Er pisse træt af jeg ikke bare kan ta mig sammen.. her roder altid over det hele, skuffer, skabe, værelser og køkken..
god damn it 

fortæl mig hvordan DU gør..
Anmeld