Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg er str 50/52 og leder efter en top som kan stramme lidt ind og holde lidt på maven.
Jeg har i dag været i zizzi og pøve den de havde. Den var nærmest umulig at få på og så var den ikke særlig behagelig. nogle gode forslag.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ved ikke om det er lige det du tænker på, men da jeg var højgravid, havde jeg god gavn af at binde et tørklæde rundt om maven. Det støttede lidt og hjalp ligesom med at holde lidt på det hele.
Kindfed skriver: Jeg er ca. samme størrelse som dig og er rigtig glad for Trinny og Susannahs Tummy Tucker. Den former godt uden at stramme, er ikke for varm og koster ikke en bondegård. Jeg har købt mine ved Amazon, det er billigere end danske butikker
Jeg er ca. samme størrelse som dig og er rigtig glad for Trinny og Susannahs Tummy Tucker. Den former godt uden at stramme, er ikke for varm og koster ikke en bondegård. Jeg har købt mine ved Amazon, det er billigere end danske butikker
Hvilken størrelse har du købt, og kan du evt. hjælpe med et link.
Den her: kortlink.dk/be6aJeg bruger en 2xl (den er selvfølgelig udsolgt på Amazon lige nu), men man kan få dem flere steder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128