Hvad ville være bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Anonym trådstarter

Hej.. 

Jeg er sat mig for at begynde at teste med ægløsningsteste.. Jeg fik menstration her i mandags, men kunne godt tænke mig at vide, hvornår jeg skal begynde at teste? 

Hvis nu, at mens er stoppet på fredag, så kan jeg tage en test dagen efter - der kan jeg jo i princippet godt have ægløsning?

Vi har prøvet at blive gravide i 5 månder nu, og det eneste der har været sket er en bio.. Aner ikke hvornår jeg har størst chancer for at blive gravid.. 

Vil bare gerne vide, om det er muligt at have ægløsning, lige efter mens stopper??

Hvornår skal jeg starte med at teste, og hvor mange dage skal der gå i mellem?? 

Har købt strips og clear blue digital ægløsningtest ...

Håber I kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Hej.. 

Jeg er sat mig for at begynde at teste med ægløsningsteste.. Jeg fik menstration her i mandags, men kunne godt tænke mig at vide, hvornår jeg skal begynde at teste? 

Hvis nu, at mens er stoppet på fredag, så kan jeg tage en test dagen efter - der kan jeg jo i princippet godt have ægløsning?

Vi har prøvet at blive gravide i 5 månder nu, og det eneste der har været sket er en bio.. Aner ikke hvornår jeg har størst chancer for at blive gravid.. 

Vil bare gerne vide, om det er muligt at have ægløsning, lige efter mens stopper??

Hvornår skal jeg starte med at teste, og hvor mange dage skal der gå i mellem?? 

Har købt strips og clear blue digital ægløsningtest ...

Håber I kan hjælpe 

Læs dette

http://www.babyornot.dk/lh-test-tidspunkt

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

Tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.