Ville du hente det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du selv hente det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

987 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Anonym trådstarter

Hvis nu jeg havde en masse tøj osv. som jeg skulle af med/sælge...

Noget kvit og frit og noget til en lille pris...

Tøj, babyudstyr mm. Ville du så være villig til selv at hente det hvis du ikke boede så langt væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hvis nu jeg havde en masse tøj osv. som jeg skulle af med/sælge...

Noget kvit og frit og noget til en lille pris...

Tøj, babyudstyr mm. Ville du så være villig til selv at hente det hvis du ikke boede så langt væk?

Selvfølgelig 

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

Cool. For det er nemlig det jeg har tænkt mig at prøve at skrive i en annonce når tid er... orker nemlig ikke at skulle på posthuset med mellemrum. Ved godt det nogen gang er det der skal til men hvis nu nogle selv ville komme og hente det ville det jo være perfekt!

Anmeld

5. september 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Hvorfor skulle det være et problem? Jeg ville uden betænkeligheder takke Ja, hvis det var K min nærhed

Anmeld

5. september 2012

B&J

hvis det lige var i nærheden ja helt klart

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

Har bare prøvet før hvor jeg skulle af med noget. En pige der boede 15 min fra mig ville have jeg skulle sende det med posten nemlig. Har bare haft så meget bøvl... derfor ville det være så meget nemmere hvis folk selv kom og hentede det.

Anmeld

5. september 2012

Laulund87

Hvis det var pakket i kasser f.eks så jeg ikke kunne se det hele, skulle det være gratis eller meget billigt.

Har prøvet at købe 2 flyttekasser med småt udstyr og tøj til 2000 kr. En ok pris, men næsten alt tøj var ubrugeligt pga pletter, huller osv. Så det tør jeg ikke igen.

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Hvis det var pakket i kasser f.eks så jeg ikke kunne se det hele, skulle det være gratis eller meget billigt.

Har prøvet at købe 2 flyttekasser med småt udstyr og tøj til 2000 kr. En ok pris, men næsten alt tøj var ubrugeligt pga pletter, huller osv. Så det tør jeg ikke igen.

Det kan jeg godt forstå! Personlig ville jeg aldrig nogensinde sælge tøj som ikke var pænt! Havde nu overvejet at de selv kunne lure af hvad de ville have/købe...  Man kunne jo holde et lille "loppemarked" tænker jeg... men må se hvad jeg finder på.

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Ej du skulle da ha krævet dine penge igen?

Anmeld

5. september 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Det kan jeg godt forstå! Personlig ville jeg aldrig nogensinde sælge tøj som ikke var pænt! Havde nu overvejet at de selv kunne lure af hvad de ville have/købe...  Man kunne jo holde et lille "loppemarked" tænker jeg... men må se hvad jeg finder på.

Nogle mennesker har desværre bare ingen moral

Det lyder som en super idé med loppemarked synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.