bivirkninger ved crinone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Musse21

Ja tager det morgen og sen eftermiddag.

Siden ÆO er mit hår bare blevet så fedttet og klasker sammen. Plejer ellers aldrig være sådan. (bruger samme hårprodukter, shampoo, balsam)

Andre der har oplevet noget lignene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

heaven

hehe, hvor er du sød.....

Jeg har aldrig haft problemer på den måde med crionen, men der sker jo en masse i din krop i disse dage, rent hormonelt... så det er da nok ikke utænkeligt at du kan reagere sådan...

vil lige gøre dig opmærksom på at crionen MÅSKE kan skift farve, så bliv ikke forskrækket - nærmest alle regnbuens farver har jeg hørt... det har noget med hormonerne og ph værdien i skeden... husk at vaske dig godt med en engangsvaskeklud, så du får renset godt og der ikke sidder for mange rester (undskyld detaljerne)..

og så krydser jeg stadig

knuz jannie

Anmeld

5. september 2012

Musse21

heaven skriver:

hehe, hvor er du sød.....

Jeg har aldrig haft problemer på den måde med crionen, men der sker jo en masse i din krop i disse dage, rent hormonelt... så det er da nok ikke utænkeligt at du kan reagere sådan...

vil lige gøre dig opmærksom på at crionen MÅSKE kan skift farve, så bliv ikke forskrækket - nærmest alle regnbuens farver har jeg hørt... det har noget med hormonerne og ph værdien i skeden... husk at vaske dig godt med en engangsvaskeklud, så du får renset godt og der ikke sidder for mange rester (undskyld detaljerne)..

og så krydser jeg stadig

knuz jannie

Ja tak det med farven det har jeg oplevet Vasker mig jævnliget og så bruger jeg intim sæbe uden parbener, parume, og tilsætnings stoffer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.