Æl teste erfaringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Anonym trådstarter

Hej ;-)                                                                                                 Nogle der har erfaringer med æl teste? Jeg har prøvet attage 2 stk til aften og begge teste viste positivt! Der står at hvis man får positivt svar, så for man æl inden for de næste 24til 48 timer! Men i følge min egen beregning skal jeg først ha æl fra lørdag! Kan jeg regne med testene? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ja det kan du hvis du ikke har PCO eller indtaget medicin der indeholde HCG.

Anmeld

5. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Hej ;-)                                                                                                 Nogle der har erfaringer med æl teste? Jeg har prøvet attage 2 stk til aften og begge teste viste positivt! Der står at hvis man får positivt svar, så for man æl inden for de næste 24til 48 timer! Men i følge min egen beregning skal jeg først ha æl fra lørdag! Kan jeg regne med testene? 

Jeg ville stole på dine tests. Ens egne beregninger, er ikke altid rigtige. 

Jeg synes det er en hyppig grund, til der er mange som ikke lige bliver gravide med det første. Fordi de tror de har ægløsning på et andet tidspunkt end de rent faktisk har.

Held og lykke 

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

mea skriver:

Ja det kan du hvis du ikke har PCO eller indtaget medicin der indeholde HCG.

Har ikke pco eller indtaget noget medicin ;-) .. 

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jeg ville stole på dine tests. Ens egne beregninger, er ikke altid rigtige. 

Jeg synes det er en hyppig grund, til der er mange som ikke lige bliver gravide med det første. Fordi de tror de har ægløsning på et andet tidspunkt end de rent faktisk har.

Held og lykke 

Ihh det er os det jeg tænker :-) så må der sexes de næste par dage :-) tak for svar ..

Anmeld

5. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Ihh det er os det jeg tænker :-) så må der sexes de næste par dage :-) tak for svar ..

Ja i må hellere igang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.