Hej piger.
Jeg har valgt at være anonym, da det stadig er lidt tys tys at vi er igang 
Men jeg har lige nogle spørgsmål som jeg håber nogle kan hjælpe mig med at svare på 
Jeg er i min 2. cyklus efter p-pille stop.
Min første cyklus var på 31 dage, men er nu på dag 35 i denne cyklus.
Jeg har læst mig til at mens godt kan udeblive efter den første ''rigtige'' mens, men jeg har lige nogle spørgsmål til dette.
Jer hvor mens udeblev (uden graviditet) efter første ''rigtige'' mens, havde i tegn på mens der hvor i skulle have haft det? altså havde i smerter og lign?
Er der nogen der har oplevet at være gravide uden nogle reelle fysiske tegn på det, så som ømme bryster, morgenkvalme osv?
Hvis man nu ikke har kvalme om morgenen, men om eftermiddagen og specielt om aftenen, kan det så være et sympton?
Jeg har de sidste 3 dage haft mens-lignende smerter, bare meget mildere, og ikke hele tiden. Men jeg ved ikke rigtig om jeg skal teste, da jeg jo ikke ved om min cyklus er regelmæssig, og at jeg dermed er gået over tid.
Jeg har ikke rigtig tænkt over pb den her cyklus, for er startet i skole og træning igen, og har derfor haft tankerne et helt andet sted, selvfølgelig har det hele tiden været i baghovedet, men det er først nu her med smerterne at jeg rigtig tænker over det.
Håber ikke at mine spørgsmål virker alt for dumme, og håber at der er nogen der har lyst til at svare mig