Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
. ..-Når man kan blive taget i at stå med hovedet halvt inde i køleskabet og med munden fuld af banan/flødeskum/chokoladesauce kl 4 om morgenen, og man ikke engang skammer sig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Når man går i 'klip klappere' midt om vinteren fordi det er nemmere end at tage vinterstøvler på. Og man koger jo alligevel
Åh her er mange gode
- Når man har glædet sig til at få karbonader til aftensmad og kødet smager... mærkeligt (Det skal så siges at min mand fik det samme og mente de smagte præcis som de skulle )
Når man vågner søndag morgen kl. 7 med en ustyrlig trang til mcDonalds.Eller når man (igen søndag morgen ) står op, steger røde bøffer, laver pommes frites, salat og sovs og spiser det lystigt med cola til - selvom man normalt aldrig spiser andet kød end kylling Yup, jeg har prøvet begge, og sidste sommer fik min datter og jeg mcD til morgenmad et par gange
Når man pludselig ska ha mælk til alle måltider.
Tandsmør på brød.
Er ved at brække sig over rå løg.
Når man ik ka passe sine sko mere.
Og mange, mange andre tosset ting. Vh stine
UnderCover35 skriver: Kom med jeres input; og lad os dele alle de skøre og fantastiske ting der er ved graviditeter TS lægger ud: Man ved man er gravid når... ens øjne tindrer og skinner som havde man 40 i feber, men det har man slet, slet ikke Man ved man er gravid når man finder sig selv stående i en butik for at købe ostehaps når man slet ikke kan lide den slags, sådan rigtigt men bare må ha' dem - og lige kværner 6 stk på vej hjem i bilen
Kom med jeres input; og lad os dele alle de skøre og fantastiske ting der er ved graviditeter
TS lægger ud:
Man ved man er gravid når... ens øjne tindrer og skinner som havde man 40 i feber, men det har man slet, slet ikke
Man ved man er gravid når man finder sig selv stående i en butik for at købe ostehaps når man slet ikke kan lide den slags, sådan rigtigt men bare må ha' dem - og lige kværner 6 stk på vej hjem i bilen
Når man vælter en række sutteflasker med sin røv, fordi man lige skulle bukke sig. (kan fortælle det er pænt flovt!)
Når man står i en butik og bare må eje noget chokolade og man så fortryder når man kommer hjem og er ved at kaste op ved tanken om det det kan spises.
Nettemor skriver: Når man går i 'klip klappere' midt om vinteren fordi det er nemmere end at tage vinterstøvler på. Og man koger jo alligevel
Hahahaha! Jeg kunne IKKE passer andre sko i vinteren 2010 grundet væske og jeg frøs ikke engang på fødderne
MortilCilas skriver: Hahahaha! Jeg kunne IKKE passer andre sko i vinteren 2010 grundet væske og jeg frøs ikke engang på fødderne
Hehe jeg kunne som godt passe mine. Men jeg kunne ikke bukke mig for at få dem på og hvis jeg satte mig ned for at tage dem på så tog det en krig for at komme op igen Men nej man fryser ikke engang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128