underretnings pligt.. ?hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. september 2012

LineSchack

hej. 

jeg kænper lige pt noget af en kamp mod min datters far da han på ingen måde er egnet som far eller til at burde omgåes kvinder. og lige pludselig er han interesseret i sin datters velbefindende, det sbinger og der kan gå måneder hvor han kun tlnker på sig selv. men nu er hun så intetedsant. han vil serfor vide nr til hendes sundhedsplejeske så han kan få mere at vide om hende, er det min pligt at foftælle ham det?.. jeg svarer ikk hans mails, da jeg ikk kan holde til mere kommunikation. men skal han vide det eller kan han stå og skabe sig herfra til jule aften..?...

tak på forjånd fra den fortvivledr mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

An&Jo

Har i fælles forældremyndighed, for lige i det her tilfælde betyder det en del for mit svar til dig

Anmeld

5. september 2012

LineSchack

An&Jo skriver:

Har i fælles forældremyndighed, for lige i det her tilfælde betyder det en del for mit svar til dig

ja desværre, men prøver at ændre på det. 

Anmeld

5. september 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

Nemlig, skulle lige til at skrive det samme.

Anmeld

5. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Når i har fælle forældre myndighed, har han ret til den samme information som du har. Så tror uk der er andet for, end at gi ham nummeret. Vh stine

Anmeld

5. september 2012

LineSchack

StineW79 skriver:

Når i har fælle forældre myndighed, har han ret til den samme information som du har. Så tror uk der er andet for, end at gi ham nummeret. Vh stine

okay, ;( tusind tak. så må min sundhedsplejeske få hans nr imorgen... tak for hjælpen 

Anmeld

5. september 2012

An&Jo

Jeg ville have skrevet det samme som Stine, når i har fælles har han krav på at vide hvad der foregår..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.