Test efter rugning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg er i IVF-behandling og har fået lagt 1 æg op og ruger nu på det. Kan næsten ikke holde ud at gå og vente - pyh det er tortur!!

Er idag 3+4 og har testet et par gange, øv øv negativ. Ved godt der er 4 dage til jeg egentlig burde teste, men tænker at hvis ægget har sat sig fast for 10-11 dage siden burde der vel være produceret nok hcg i min krop til at testen kan fange det?

Hva siger I? Er oppustet og brysterne er vokset, men har været overstimuleret og tænker det er resterne af det + progesteron stikpillerne?

kh en træt og snart opgivende ruger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg er i IVF-behandling og har fået lagt 1 æg op og ruger nu på det. Kan næsten ikke holde ud at gå og vente - pyh det er tortur!!

Er idag 3+4 og har testet et par gange, øv øv negativ. Ved godt der er 4 dage til jeg egentlig burde teste, men tænker at hvis ægget har sat sig fast for 10-11 dage siden burde der vel være produceret nok hcg i min krop til at testen kan fange det?

Hva siger I? Er oppustet og brysterne er vokset, men har været overstimuleret og tænker det er resterne af det + progesteron stikpillerne?

kh en træt og snart opgivende ruger

Jeg kan desværre ikke svare dig på, hvornår man kan teste positiv, for jeg turde ikke teste før de tog blodprøven =)

Men jeg alt hvad jeg kan for at den er der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.