ikke denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. september 2012

fnuggi

jeg blev gravid har lige fået afvide at jeg skal vente med at starte igen når jeg har fået min næste mens men det vil sige jeg først kommer i behandling igen til oktober øv der er længe til 

kan bare ikke forstå hvorfor jeg ikke kan starte nu her i slutningen af denne månede når jeg ved jeg skal i lang protokold og jeg havede menes stert i fredags den 31/8 

det er så frustrerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Nessie

Det er jeg ked af at høre

Som jeg læser det, så er du lige stoppet med behandling, og har testet / fået taget bp nu, og så skal du lige vente til næste mens.

Ventetiden er godt nok hård, men det er bedre for din krop.

Jeg tror ikke at kroppen vil have godt af at skulle fortsætte direkte i ny behandling, den skal lige have lov til at trække vejret lidt.

Har I prøvet med noget akupunktur eller zoneterapi eller lignende, der måske kan hjælpe det hele lidt på vej?

Anmeld

6. september 2012

fnuggi

jeps har prøvet alt alternativ da vi har prøvet i 9 år nu og intet hjalp 

så håber bare på næste gang 

har 2 tilbage og lykkes det ikke er det bare ikke meningen at det skal være os der skal have et barn 

Anmeld

14. september 2012

Nessie

fnuggi skriver:

jeps har prøvet alt alternativ da vi har prøvet i 9 år nu og intet hjalp 

så håber bare på næste gang 

har 2 tilbage og lykkes det ikke er det bare ikke meningen at det skal være os der skal have et barn 

Det var godt nok længe I har prøvet, var slet ikke klar over at det var SÅ svært for jer

Nu vil jeg så spørge om det samme som alle andre spørger om (og også spørger os om). Hvad med at adoptere, har I det med i overvejelserne?

Anmeld

14. september 2012

fnuggi

Nessie skriver:

Det var godt nok længe I har prøvet, var slet ikke klar over at det var SÅ svært for jer

Nu vil jeg så spørge om det samme som alle andre spørger om (og også spørger os om). Hvad med at adoptere, har I det med i overvejelserne?

ja det har vi overvejet men det har vi simpel hend ikke råd til at samle så mange penge inden jeg eller han bliver 40 

men over vejer at gå plejefamilie vejen 

og håber selvfølgelig på at det lykkes inden for de næste to gange 

Anmeld

14. september 2012

Lisbeth1985

15. september 2012

fnuggi

Lisbeth1985 skriver:

takker 

Anmeld

16. september 2012

Nessie

fnuggi skriver:

ja det har vi overvejet men det har vi simpel hend ikke råd til at samle så mange penge inden jeg eller han bliver 40 

men over vejer at gå plejefamilie vejen 

og håber selvfølgelig på at det lykkes inden for de næste to gange 

Det er godt nok også meget dyrt.

Håber virkelig at det snart lykkes for jer

Hvis I har hjerterum til at være plejefamilie er det meget prisværdigt. Og børnene har jo brug for gode og stabile voksne i deres liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.