Dagplejestart og jeg er sgu stolt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Troldemommi

Johanne havde sin første dag i dagplejen i mandags, og det går som smurt

Mandag var vi der sammen med hende i en time så tog vi alle hjem

Tirsdag var vi der sammen med hende i en halv time og så tog vi hjem uden Johanne og kom og hentede hende en time senere, da vi kom sad hun og legede og kiggede på de andre børn

Onsdag var vi der kun 10 min så tog vi hjem uden Johanne og hentede en glad Johanne 1,5 time senere

Det går meget nemmere at køre hende ind end jeg havde forventet, men jeg kan også se hvor intereseret hun er i de andre børn, syntes det er så dejligt at hun tager diss omvæltninger så fint, også selvom vi ikke er der

Et glædesindlæg fra Johannes stolte mommi

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

M&N

Hvor dejligt at det er gået glat med hendes start -håber det bliver ved med det 

Anmeld

5. september 2012

Troldemommi

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvor dejligt at det er gået glat med hendes start -håber det bliver ved med det 

Ja det håber jeg også

Monica

Anmeld

5. september 2012

anynom

Monica P skriver:

Johanne havde sin første dag i dagplejen i mandags, og det går som smurt

Mandag var vi der sammen med hende i en time så tog vi alle hjem

Tirsdag var vi der sammen med hende i en halv time og så tog vi hjem uden Johanne og kom og hentede hende en time senere, da vi kom sad hun og legede og kiggede på de andre børn

Onsdag var vi der kun 10 min så tog vi hjem uden Johanne og hentede en glad Johanne 1,5 time senere

Det går meget nemmere at køre hende ind end jeg havde forventet, men jeg kan også se hvor intereseret hun er i de andre børn, syntes det er så dejligt at hun tager diss omvæltninger så fint, også selvom vi ikke er der

Et glædesindlæg fra Johannes stolte mommi

Monica

Det er dejligt når det går som smurt, og det er sjovt at se hvor forskelligt børn bliver kørt ind i dagpleje

Anmeld

5. september 2012

Troldemommi

JulieWH skriver:

Det er dejligt når det går som smurt, og det er sjovt at se hvor forskelligt børn bliver kørt ind i dagpleje

Ja lige hvordan man kører et barn ind, det vidste vi heller ikke lige men i samråd med dagplejemoderen og os finder vi sammen ud af hvad der virker, så vi tager den sådan en dag ad gangen men er spændt på i morgen der skal hun sove formiddagslur hos DP for første gang

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.