Hjæælp. Feberramt 9 mdr baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Tulley

Heej Piger og drenge. 

Ja så skete det. Min søn, Elvis, er blevet ramt af feber. Hele mandag og tirsdag har han bare villet sove. Han er lige startet i dagpleje her mandag. I går aftes tog vi så hans temperatur, 39,2. Puha. Forståeligt den lille dreng vågner flere gange om natten. I orges var den så 37,7, men den kan jo desværre stige i løbet af dagen.

Han drikker vand og spiser.

Nogen der har et godt råd til hvordan jeg kan hjælpe ham. Har meget svært ved bare at vente på han får det bedre. Jeg vil gerne hjælpe ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

MorDk

Der er ikke så meget andet at gøre end at vente og pusse lidt om ham. Børn får feber og det kan komme og gå. (Der skal ikke så meget til)

Vígtig med væske... og lad ham spise når han har lyst.

God bedring herfra!

Anmeld

5. september 2012

Tulley

MorDk skriver:

Der er ikke så meget andet at gøre end at vente og pusse lidt om ham. Børn får feber og det kan komme og gå. (Der skal ikke så meget til)

Vígtig med væske... og lad ham spise når han har lyst.

God bedring herfra!

Okay. Tak for rådet. Tror du jeg må gå en tur med ham. Han sover nogen gange bedre når man går en tur med ham.

Anmeld

5. september 2012

MorDk

Tulley skriver:

Okay. Tak for rådet. Tror du jeg må gå en tur med ham. Han sover nogen gange bedre når man går en tur med ham.

Det kan du tro! Jeg gik tit tur med min dreng når han havde feber... så han kunne få noget frisk luft! Det bedste er nemlig at de får ro/søvn til at bekæmpe feberen/sygdommen... bare husk ikke at pakke ham for varmt ind... ♥ Go' bedring!

Anmeld

5. september 2012

Tulley

MorDk skriver:

Det kan du tro! Jeg gik tit tur med min dreng når han havde feber... så han kunne få noget frisk luft! Det bedste er nemlig at de får ro/søvn til at bekæmpe feberen/sygdommen... bare husk ikke at pakke ham for varmt ind... ♥ Go' bedring!

Fantastisk. Mange tak for hjælpen. Var helt i vildrede.

Anmeld

5. september 2012

MorDk

Tulley skriver:

Fantastisk. Mange tak for hjælpen. Var helt i vildrede.

Det var så liiidt ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.