Sikke en aften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. september 2012

lottemusen

Nu er min far lige kørt afsted med min mand til hospitalet.
Meget kunne tyde på, at min mand har fået blindtarmsbetændelse... her 12 dage inden jeg har termin.

Det startede med lidt mavepine, og efterhånden fik han mere og mere ondt. Vi ringede til vagtlægen, og han synes, han skulle tage på sygehuset.

Min far var så sød at tilbyde at køre ham, så jeg kunne få noget søvn. Det har jeg jo brug for, men jeg ved ærlig talt ikke, om jeg kan sove nu...

Et sjovt indspark er, at min far blev stoppet af politiet på vej hen til os. Han kørte 75 km/t hvor han kun må køre 60. Da han så forklarede situationen fik han lov at køre videre, uden at få en bøde 

Nu ligger jeg så her i sengen, og venter på at høre nyt.
Pu ha... jeg havde bare lige brug for at komme ude med det ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

merethe

Profilbillede for merethe

håber din mand hurtig for det godt igen

Anmeld

5. september 2012

UnderCover37

lottemusen skriver:

Meget kunne tyde på, at min mand har fået blindtarmsbetændelse... her 12 dage inden jeg har termin.

Det startede med lidt mavepine, og efterhånden fik han mere og mere ondt. Vi ringede til vagtlægen, og han synes, han skulle tage på sygehuset.

Min far var så sød at tilbyde at køre ham, så jeg kunne få noget søvn. Det har jeg jo brug for, men jeg ved ærlig talt ikke, om jeg kan sove nu...

Et sjovt indspark er, at min far blev stoppet af politiet på vej hen til os. Han kørte 75 km/t hvor han kun må køre 60. Da han så forklarede situationen fik han lov at køre videre, uden at få en bøde 

Jeg håber du har hørt noget og at din mand er okay efter omstændighederne! 

Anmeld

5. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Noget nyt? Håber du fik sovet! Vh stine

Anmeld

5. september 2012

babymus77

Go bedring til manden, og rigtig god fødsel når tiden kommeranne 

Anmeld

5. september 2012

MorDk

Rigtig god bedring med manden din ♥ Håber snart han er på toppen... og gerne inden fødslen...

Anmeld

5. september 2012

Rikke, Liam & Linus

lottemusen skriver:

God bedring til manden

Og det var da utroligt at han slap for en bøde, det har jeg liggodt aldrig hørt om før.

Anmeld

5. september 2012

B&J

håber du har fået sovet og alt er okay med din mand

Anmeld

5. september 2012

lottemusen

Tak for jeres tanker og omsorg! 

Min mand kom hjem igen i går nat, med besked om, at han skulle komme igen, hvis det blev værre. Lægen troede også, det kunne være blindtarmsbetændelse, men ville ikke indlægge ham, før der var gået nogle flere timer.

Helsigvis er det gået lidt i sig selv igen. Han har haft lidt ondt i dag, men overhovedet ikke i samme grad, som i går.

Nu håber vi bare, at det forsvinder helt, og at han ikke mærker mere til det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.