Hvor meget spiser jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. september 2012

MorDk

Bassen får madpakke med i vuggestue hver dag. Jeg smør som regel 3-4 rundtom rugbrød med div. pålæg. Så får han lidt frugt med og en frugtsstang eller noget knækbrød. Han spiser stort set det hele! Han er i total "vokse-mode" Hans tøj er begyndt at stumpe ...

Han beder konstant om mad. Og om aften spiser han faktisk som en voksen!

Hvor meget spiser jeres unger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

SHERO

Her spiser knægten 5 halve rugbrøder til frokost, 2 store glas mælk/vand og frugt efterfølgene, der synes jeg faktisk han spiser ret meget, resten af dagen er han ret småtspisende, han kan dog godt spise meget frugt og en bolle om eftermiddagen, men meget lidt aftensmad.. Men han er også en lille en..

Anmeld

4. september 2012

Laulund87

Det ved jeg ikke for hun får både morgenmad, varm mad til frokost og eftermiddagsmad i vuggestuen. Hun har ikke noget med hjemmefra. De siger kun hvis hun ikke har spist noget og det er sjældent.. Så tror hun spiser normalt

Anmeld

4. september 2012

Koen.

Lærke spiser RIGTIG meget, hun er total madglad, med undtagelse af morgenmad der spiser hun sjældent rigtig noget for tiden

Anmeld

4. september 2012

MorDk

tanja. skriver:

Lærke spiser RIGTIG meget, hun er total madglad, med undtagelse af morgenmad der spiser hun sjældent rigtig noget for tiden

Der var liige en lille periode hvor han ikke gad aftensmaden... MEN nu er det ALLE måltider der hitter!

Anmeld

4. september 2012

maria_wlt

Her i huset spise de begge det samme til middag i VS.. 3 havle, melon, majs, agurk og jordbær... bolle og frugt til eftermiddag..

Ene spiser småting fra hun kommer hjem og til vi spiser til aften.. Til aften spiser hun alt hvad hun får.. Tristan kan godt spise et stykke brød den ene dag og en stor potion kødsovs den anden dag.

Han siger KUN det han lige gider..

(Tris 2,5 år, Ene 16 mdr)

Anmeld

4. september 2012

Clisolka

Laulund87 skriver:

Det ved jeg ikke for hun får både morgenmad, varm mad til frokost og eftermiddagsmad i vuggestuen. Hun har ikke noget med hjemmefra. De siger kun hvis hun ikke har spist noget og det er sjældent.. Så tror hun spiser normalt

Det er det samme her  Vi får også kun at vide hvis ikke hun spiser noget - og hun har en ret sund appetit efter sin far, selv jeg kan ikke følge med 

Anmeld

4. september 2012

Laulund87

Babymor2010 skriver:

Det er det samme her  Vi får også kun at vide hvis ikke hun spiser noget - og hun har en ret sund appetit efter sin far, selv jeg kan ikke følge med 

Maria spiser vist ret normalt, men altid mere i vuggestuen end hjemme. Mærkeligt Men tror det "smitter" at se de andre bør spise.

Anmeld

4. september 2012

Clisolka

Laulund87 skriver:

Maria spiser vist ret normalt, men altid mere i vuggestuen end hjemme. Mærkeligt Men tror det "smitter" at se de andre bør spise.

Her de sidste par uger har hun ikke spist voldsomt meget til aften, men de får jo også eftermiddagsmad 

Anmeld

4. september 2012

Laulund87

Babymor2010 skriver:

Her de sidste par uger har hun ikke spist voldsomt meget til aften, men de får jo også eftermiddagsmad 

Jamen det er jo det og det er det samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.