vil hele tiden ligge ved brystet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. september 2012

HopinWishin

min lille 20 dage gamle datter vil hele tiden ligge med mit bryst i munden.. hun falder i søvn og 'babber' bare i søvne....

hun kan falde let i søvn på armen af andre men vågner pludseligt og så er det kun mor der dur... sys det kan være lidt hårdt i længden.... er det bare sådan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Eliza

Kan du luske en sut ind istedet?? Det virker her og malle er snart 7 mdr. Og jeg har stadig ik andre løsninger

Anmeld

4. september 2012

MorDk

I dit tilfælde ville det være godt hvis hun ville tage en sut... så du kan få hvilet armene, dutterne og hovedet lidt... og foretage dig lidt andet imens hun evt. sover...

Havde samme problem med vores sæn da han var lille... *SUK*

Hjalp en smule med en sut...

Anmeld

4. september 2012

maria_wlt

Prøvede at få min datter til at tage en sut da hun lavede sammen nummer men den vile hun ikke have..

Hun vile bare have tryghed og det gik helvigvis OVER 

Anmeld

4. september 2012

babymus77

Julius er fra 1/8 og det er også sådan her!! Hvis han sover med babs så killer jeg under fødder for at vække!! Så han kan spise!!! Men babs og mor er det eneste der duer specielt om aftenen!!! Stakkels far

Anmeld

4. september 2012

HopinWishin

Rart at høre andre er i samme situation =)

Fik lusket sutten i hende da vi fik aftensmad og det hjalp efter lidt klynken.... Må bruge den noget mere! Men armene får jeg nok ikke hvilet lige forløblig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.