sædkvalitetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. september 2012

ilu

I forbindelse med et skoleprojekt ville det være perfekt hvis vi kunne få nogle holdninger omkring et nyt produkt:

En sædkvalitetstest, som man kan tage derhjemme og som ikke blot måler antallet af sædceller, men også deres evne til at nå frem til ægget.

Vi er interesserede i at høre om du/I er blevet testet for infertilitet? Hvis ja, hvem tog initiativ til at blive testet? Hvis ja, var du åben omkring det at blive testet? Hvis nej, hvad skyldes det? Hvis du havde mulighed for at blive testet hjemme ville du så udnytte det? Og ville du i så fald teste dig inden forsøg på graviditet, eller først hvis der opstod problemer? Ville hjemme-testen være at foretrække i forhold til en fertilitetsklinik?

Vi vil være virkelig taknemmelige for nogle svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

ilu

Vil lige tilføje at testen er udviklet i samarbejde med læger fra fertilitetsklinikker og at testen derfor er lige så pålidelig som en test på en klinik.

Du er også meget velkommen til at sende et svar i en mail til:

ilu@skolevisuel.dk

Anmeld

5. september 2012

Åse

Altså min mand blev teste fordi vi skulle da vi skal have kunstigbefrugting. Jeg vil sige det sådan, at jeg er glad for at det var på en Klinik, fordi jeg så har mere tiltro til resultatet, men jeg er helt sikker på at min mand helst ville have en hjemme test, selvom vi lave testen hjemme fra.
Resultatet sagde at vi skulle have en ivf behanling.

Anmeld

5. september 2012

ilu

Hej Åse,

tusind tak for svaret!

Har du nogen idé om, om der findes mange klinikker hvor man kan lave prøven hjemmefra for så at få den testet på klinikken (sådan som jeg forstod I gjorde)?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.