Pres til sex?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Puha til uge 27 ? Jeg tabte 8 kg grundet opkast i starten. så har heller ikke der været til så meget

Må tage mig lidt mere sammen. Tak for hjælpen og rådene 

selv tak, håber du ku bruge noget af det

ja 27 uge.. tabte os selv 7 kg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

FruK

Anonym skriver:

Ja netop man behøves ikke sove fordi man lige har haft sex

Følte mig sådan lidt ala ligegyldig, for de dumme billeder skulle bare på

Problemet er bare jeg går i seng kl 21, og han kl 01.00 fx

Ja, det kender jeg godt - min mand vil også gerne senere i seng end mig. Men hvis jeg gør opmærksom på, at jeg vil andet end at sove, så er han som regel til at lokke med.

Hvis han ikke er klar til at sove, står han bare op igen bagefter.

Nu her i starten af graviditeten, hvor jeg også har været meget træt, har jeg nogle gange sørget for at tage fat i ham så snart jeg kom hjem fra arbejde og "få det ordnet" inden jeg blev alt for træt - så kan jeg nemlig heller ikke rigtig finde energi til det. Og det skulle jo nødigt gå helt i stå.

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Ja, det kender jeg godt - min mand vil også gerne senere i seng end mig. Men hvis jeg gør opmærksom på, at jeg vil andet end at sove, så er han som regel til at lokke med.

Hvis han ikke er klar til at sove, står han bare op igen bagefter.

Nu her i starten af graviditeten, hvor jeg også har været meget træt, har jeg nogle gange sørget for at tage fat i ham så snart jeg kom hjem fra arbejde og "få det ordnet" inden jeg blev alt for træt - så kan jeg nemlig heller ikke rigtig finde energi til det. Og det skulle jo nødigt gå helt i stå.

heh! God idé jeg ordner det bare der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.