Puky løbecykel - hvilken skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken farve skal jeg vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.014 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. september 2012

Lunae

Min datter bliver 2 år søndag og vi har besluttet os for at købe en løbecykel.

Cyklen findes i fire farver:

Pink
Limegrøn
Lyseblå
Rød

Det er som sagt til en pige - hvilken farve skal jeg vælge?
(jeg kan desværre ikke ligge billeder ind, men i kan Google puky løbecykel og der kan i se farverne.) den lyserøde er mere pink end på billederne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Ciss

Jeg har stemt rød.

Jeg synes, der er så utrolig meget, som er lyserødt til pigerne, så det er lidt befriende med en rigtig rød i stedet.

Anmeld

4. september 2012

Brams

Lunae skriver:

Min datter bliver 2 år søndag og vi har besluttet os for at købe en løbecykel.

Cyklen findes i fire farver:

Pink
Limegrøn
Lyseblå
Rød

Det er som sagt til en pige - hvilken farve skal jeg vælge?
(jeg kan desværre ikke ligge billeder ind, men i kan Google puky løbecykel og der kan i se farverne.) den lyserøde er mere pink end på billederne.

Vi har en Puky løbecykel til Lærke i pink og vi er bare SÅ glade for den og synes desuden den er super fed i PINK

Anmeld

4. september 2012

Maja_4000

Jeg har stemt rød da jeg ikke er til alt det lyserøde

Desuden ville en rød også kunne arves af en lillebror - Hvis hun engang får sådan en Hehe

Anmeld

4. september 2012

Lunae

Ciss skriver:

Jeg har stemt rød.

Jeg synes, der er så utrolig meget, som er lyserødt til pigerne, så det er lidt befriende med en rigtig rød i stedet.

camille har intet lyserødt. Alt hos os er nærmest rødt sjovt!

Anmeld

4. september 2012

Ciss

Lunae skriver:

camille har intet lyserødt. Alt hos os er nærmest rødt sjovt!

Du er heldig!

Det eneste lyserøde, vi har købt til vores pige, er et par sko. Men hun har mængder af lyserødt, for hver gang folk skal give hende noget i gave, er det lyserødt, og hun har arvet en masse, som er lyserødt - og hvis hun selv får lov at vælge, så vælger hun lyserødt.

Men da vi købte cykkel til hende i foråret, købte vi en lilla, og den blev hun heldigvis lykkelig for alligevel.

Anmeld

4. september 2012

spj

Jeg har stemt limegrøn. Synes den er så fed i den farve.

Vi købte en til vores pige der er 2,5 i limegrøn i sidste uge. Hun er så glad for den.

Anmeld

4. september 2012

Lunae

Ciss skriver:

Du er heldig!

Det eneste lyserøde, vi har købt til vores pige, er et par sko. Men hun har mængder af lyserødt, for hver gang folk skal give hende noget i gave, er det lyserødt, og hun har arvet en masse, som er lyserødt - og hvis hun selv får lov at vælge, så vælger hun lyserødt.

Men da vi købte cykkel til hende i foråret, købte vi en lilla, og den blev hun heldigvis lykkelig for alligevel.

Hvis denne cykel kunne være købt i lilla, så havde det klart været det valg! Camille er meget lilla

Hvis jeg helt selv skulle vælge, havde jeg valgt den limegrønne, men manden synes den er meget drenget.

Jeg gider ikke rigtig en røde, fordi vi har den røde vintercykel, rød scooter og rød dukkevogn.

Så jeg er mest til enten den lyserøde (den bliver camille nok også mest glad for) eller den limegrønne, som efter min smag er pænest!

Anmeld

4. september 2012

Lunae

spj skriver:

Jeg har stemt limegrøn. Synes den er så fed i den farve.

Vi købte en til vores pige der er 2,5 i limegrøn i sidste uge. Hun er så glad for den.

Den ville jeg også helst have, men kæresten har nærmest nedlagt veto mod den!

Anmeld

4. september 2012

spj

Lunae skriver:

Den ville jeg også helst have, men kæresten har nærmest nedlagt veto mod den!

Ej, det kan han da ikke være bekendt. Hvilken farve er han så til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.