Scanning viste ikke hvad vi regnede med..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

Clisolka

Anonym skriver:

YEEEEEEEEES!!!!!

Vi var i scanning i dag og sørme om ikke der var en fin lille baby og hjerte der slog.. så overlægen måtte æde hans ord måtte han!

Det er en god dag idag!!!!

Hvor godt!!!!!! Stort tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

MortilElias2010

Fantastisk Update! Tillykke! 

Anmeld

11. september 2012

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

Vi var til scanning i dag for at få at vide hvor langt henne jeg ca var med 2. barn..

Scanningsdamen er svær at forst (udlænding) men alt i alt ser det ud til at det ikke er en sund graviditet, da der hverken var blink eller synligt foster. (kun blommesæk i livmoder).. Det kan dog være fordi jeg ikke er mere end 4-6 uger henne, men det troede hun ikke..

Jeg fik taget blodprøve, og så skal vi så se efter 2. blodprøve om et par dage om HCG-niveauet er steget..

Er der nogen der har bare et spinkelt håb/erfaring at dele?.. Kan jeg stadig være gravid, eller ser det sort ud?

Der er altid håb.

Jeg har prøve det her 2 og 3 gang her med tobias skulle være 4+5 henne til 1 scanningen hun mente enten min mens var på vej eller der var tog vi gik hele dagen og vente på gynækologen ville ringe tilbage inden kl 15 hvis ikke skulle jeg ringe næste morgen mellem 9-12. Så vi tog der ud på næstved sygehus og fik taget HCG blodprøven og der vente vi i 50 min så blev det min tur også vente og vente og vente vi hos steen mor og far kl: bleve 14.30 så kørte vi i lidl og min søster ringede til mig midt i lidl tro lige men nej.. Men vi nået ikke af snakke det vilde sammen så ringede et nr jeg ikke kendte og det var gynækologs sekerter. DEN ER GOD NOK DU ER GRAVID HCG tallet  230 og torsdagen efter skulle jeg ha taget en ny hcg blodpøve D.21/4-09 Var HCG tallet stiget flot til 960 på de 3 dage . Dog blev jeg sat til 26 dec så 25 dec så 24 dec også 24 dec igen og til NF og MD sagde de 24 dec også. Men efter min første sidste mens dato var termin den 21 dec.

Fik Tobias den 23/12-2009

Mvh henriette

Anmeld

11. september 2012

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

YEEEEEEEEES!!!!!

Vi var i scanning i dag og sørme om ikke der var en fin lille baby og hjerte der slog.. så overlægen måtte æde hans ord måtte han!

Det er en god dag idag!!!!

fedt  så ikke lige din opdagteningen.

Tillykke sådan.

Anmeld

11. september 2012

MilleRasmussen

Uge 5 var der ikke blink eller foster med mig, men uge 8 var der hoster og hjerteblink! Håber for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.