Hej alle sammen, har valgt at være anonym da det er et meget følsomt emne. Håber at i har respekt for det
Sagen er den er jeg lige pt kæmper en brag kamp med min datters far, det startede første gang vi var i statsamtet hvor der blev aftalt at vi blandt andet skulle ned og besøge ham en gang om måneden, da hun jo er for lille til at gøre det selv og udover det skulle han komme hos mig 1 gang om ugen. Den første weekend efter mødet var vi nede hos ham, det gik grueligt galt, hvor han kylte mig og han lille datter ud midt på gaden. Plus han udøvede vold på mig. Jeg nægtede derfor T han skulle ind i mit hjem, hvilket resulterede i at vi igen endte i statsamtet og foegedretten. ( grunden for udsmidningen var at jeg priOriterese vores datter og ikk ham).
I statsamtet blev der så aftalt at han kunne have samvær ude på et familiecenter hvor jeg også var til stede. Men så skete der det at, jeg var gravid med ham i 9 uge og skulle derfor til undersøgelse til abort på dagen hvor er var aftalt samvær. Jeg prøver derfor at få en ny tid, men forstår jo også godt at det ikk er muligt da familie konsulenterne har 1000 andre familier der også har brug for dem. Så jeg skal meddelse J at han desværre må vente til ugen efter. Han reagere ved at flippe fuldstændig ud og svine mig til og true mig her og der og alle vegne. ( forstår udemærket man blir ked af det oG skuffet, men man skal vel snakke ordenligt og lade være med at true, eller er jeg helt forkert på den?)... Plus han gjorde det samme ved familie konsulenterne..? De valgte så at stoppe samværet pga af det og lige pt venter vi på en ny tid i statsamtet.
Men manden skriver konstant til mig på min mail efter jeg har blokeret han alle andre steder. Han vil ikk hører at det er statsamtet og familiecenteret han skal kontakte og ikk mig, for som han siger har jeg jo vores datter.....?
Jeg er efterhånden så nedbrudt at jeg ikk tør være hjemme så jeg lige pt bor hos min far med min datter. Vil jo beskytte hende, og aner ikk hvad han kan finde på...
Er det mig som er helt galt på den, eller er der nogen so har en ide til hvad filan jeg skal stille op. Kan snart ikk mere, har søgt om fuld forældremyndighed men ved også hvor svært det er at få.
Sidste men ikk mindst er det af min overbevisnig at man ikk kommer noegn vegne ved at svine folk til og true især ikk når man kk er 12 år længere.
Har snakket med politiet, og det ar dem som sagde at det ikk var mig som skulle svarer ham og ikk mit amsvar når det ikk var hos mig samværet akulle være..
Håber nogen vil hjælpe, tusind tak på forhånd..