Hjælp ang MRF- vaccine 15 mdr..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. september 2012

NessaXenia

Vanessa skal have MRF vaccine idag kl. 11:20 og jeg har søgt lidt på nettet osv, uden rigtig at få et overblik over bivirkninger og sygdom hvornår det bryder ud mm.

Hvordan reagerede jeres?
Vanessa har regeret MEGET på tidligere vacciner..

Kan jeg forvente at hun ligger med feber imorgen?
Så holder jeg min fødselsdag under dynen med lillepigen.,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

AnneBJ

Min søn fik den for en uge siden og har ikke haft reaktion endnu. Han har reageret meget på de tidligere! Man siger som regel der går 8-10 dage før reaktionen kommer.

Tillykke med fødselsdagen

Anmeld

4. september 2012

NessaXenia

AnneBJ skriver:

Min søn fik den for en uge siden og har ikke haft reaktion endnu. Han har reageret meget på de tidligere! Man siger som regel der går 8-10 dage før reaktionen kommer.

Tillykke med fødselsdagen

Okay så må jeg vente og se tiden an
Og tusind tak

Anmeld

4. september 2012

Maja_4000

Vi fik også at vide at der ville gå 8 - 10 dage før der ville komme "bivirkninger" .. Men der kom INGENTING .. Overhovedet .. Ikke engang en lille smule feber

Derudover sagde hun intet til at blive stukket .. Jeg havde ellers frygtet det , fordi hun var ved at være så stor og meget bevidst om alt .. Desuden var jeg alene afsted med hende for første gang .. Men hun tog det bare super flot !

Håber det går ligeså nemt hos jer , så du rigtig kan blive fejret

Anmeld

4. september 2012

Aabye

Min dreng blev vaccineret med den her for 4-5 uger siden.. Og han reagerede ikke på den.. Men min læge sagde at der kunne komme en reaktion med feber, opkast og sådan noget 2 uger efter han havde fået vaccinen..

Anmeld

4. september 2012

NessaXenia

Okay tusinde tak for jeres svar.. Det nok meget individuelt om de reagere og i så fald hvordan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.