hvilken cykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

VNB

VIPpigen skriver:

PræcisMimi min har fået ridser i midter stangen, og det sker. Jeg vil dog sige at den faktisk ikke er så beskidt som man nok ville forvente af sådan en farve. Og den er altså ud at køre alle hverdage når Lilje skal i dp. 

Jeg holder stadig på tyrkis, olie og skidt kan lige tørres af med en klud, og så er det, det.

hehe ja måske skulle jeg blive lidt bedre til at gøre min cykel ren engang  imellem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

B&J

morethanperfect skriver:

Jeg havde valgt den turkise
Elsker den farve !  

Anmeld

4. september 2012

K&S

Jeg har stemt den sorte, da jeg bedst kan lide dens design

Anmeld

4. september 2012

TrineMine86

VNB skriver:

hmm jeg står i et dilemma.. 

min cykel er gået i stykker, så jeg skal have en ny. 

Har været ude at kigge og prøve forskellige cykler og nu står valget mellem de to her. 

Men jeg kan viiiirkelig ikke bestemme mig 

De har akkurat samme udstyr, og der er kun 600 kr i pris forskel. 

så kom frisk med jeres bud  

jeg synes helt klart den sorte er den flotteste

og så er kildemoes bare en fantastisk cykel - jeg købte en da jeg blev konfirmeret for snart 12 år siden og den kører endnu

Anmeld

4. september 2012

VNB

K&S skriver:

Jeg har stemt den sorte, da jeg bedst kan lide dens design

ja den har et rigtig flot og tidsløst design. Den vil jo også være pæn om 5 år, hvor imod den turkise måske hurtigt vil blive umoderne igen... 

Jeg tog op i butikken her til morgen og prøvede begge cykler igen og så på dem hvor de stod ved siden af hinanden, og så var jeg lige pludselig slet ikke i tvivl mere  

den sorte er helt klart den jeg vil blive gladest for i længden... 

Den turkise er vildt flot, men jeg kan mærke at den sorte tiltaler mig mest. 

Så nu er den sorte bestilt  

Fik desuden kreglet mig en gratis forlygte + 3 gratis service tjek med i prisen 

Anmeld

4. september 2012

VNB

TrineMine86 skriver:

jeg synes helt klart den sorte er den flotteste

og så er kildemoes bare en fantastisk cykel - jeg købte en da jeg blev konfirmeret for snart 12 år siden og den kører endnu

jeg har også kun hørt godt om Kildemoes faktisk  

Jeg har valgt den sorte nu var oppe i butikken her imorges efter jeg havde afleveret Viktor i VS. 

Og efter en prøvetur på begge cykler samt at se dem stå ved siden af hinanden, blev jeg sikker i min sag om at jeg blir gladest for den sorte i længden  

Jeg synes rigtig godt om begge to, og især den turkise farve er fed! Men når cyklerne stod der ved siden af hinanden (og der desuden næsten ingen pris forskel er) så synes jeg altså at den sorte så noget mere stilfuld og klassisk ud (hehe og så er jeg også fri for at vaske den så tit )

Så nu er den bestilt og jeg skal hente den imorgen eftermiddag! 

håber den holder i 12 år ligesom din! hihi 

Anmeld

4. september 2012

K&S

VNB skriver:

ja den har et rigtig flot og tidsløst design. Den vil jo også være pæn om 5 år, hvor imod den turkise måske hurtigt vil blive umoderne igen... 

Jeg tog op i butikken her til morgen og prøvede begge cykler igen og så på dem hvor de stod ved siden af hinanden, og så var jeg lige pludselig slet ikke i tvivl mere  

den sorte er helt klart den jeg vil blive gladest for i længden... 

Den turkise er vildt flot, men jeg kan mærke at den sorte tiltaler mig mest. 

Så nu er den sorte bestilt  

Fik desuden kreglet mig en gratis forlygte + 3 gratis service tjek med i prisen 

Super! TILLYKKE med den nye cykel

Jeg har også lige selv fået en ny, lækker og LET cykel - I LOVE IT....!

Anmeld

4. september 2012

VNB

K&S skriver:

Super! TILLYKKE med den nye cykel

Jeg har også lige selv fået en ny, lækker og LET cykel - I LOVE IT....!

tark 

og tillykke med din nye cykel også! Så er vi rigtig nok godt kørende og klar parat til efteråret 

Anmeld

4. september 2012

JH12

morethanperfect skriver:

Jeg havde valgt den turkise
Elsker den farve !  

enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.