Hvornår åbner egen læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.935 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Skifreaken

Hov kom lige i tanke om at jeg måske har skrevet en aftale forkert ned.. kan det passe at min bettefyr skal vaccineres allerede kl. 8 i morgen tidlig? Synes lige pludseligt det lyder meget tidligt, når man tænker på, at det normalt er der lægerne sidder og snakker i telefon med patienterne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

LMX

Skifreaken skriver:

Hov kom lige i tanke om at jeg måske har skrevet en aftale forkert ned.. kan det passe at min bettefyr skal vaccineres allerede kl. 8 i morgen tidlig? Synes lige pludseligt det lyder meget tidligt, når man tænker på, at det normalt er der lægerne sidder og snakker i telefon med patienterne..

Det kan sagtens passe hvis din læge har en sygeplejerske ansat. For så skal han sikkert vaccineres af hende.

Sygeplejersken hos min læge starter kl 8.00

Anmeld

3. september 2012

M (:

Skifreaken skriver:

De fleste læger har telefonkonsultationer fra 8-8.30, men det er svært at sige, om din læge har det - og om han/hun har det hver eneste dag.. Kan du ikke se åbningstiderne på deres hjemmeside? På min læges hjemmeside kan man også tjekke, hvornår man har tid..

Anmeld

3. september 2012

Skifreaken

LMX skriver:

Det kan sagtens passe hvis din læge har en sygeplejerske ansat. For så skal han sikkert vaccineres af hende.

Sygeplejersken hos min læge starter kl 8.00

Det er 5 mdr. vaccination, så denne gang er det en læge, for han skal også undersøges... øv altså.. men tror det er en turnuslæge og de tager vel ikke telefonen..

Anmeld

3. september 2012

morethanperfect

Skifreaken skriver:

Min læge åbner først kl. 9 .. 

Anmeld

3. september 2012

Skifreaken

M (: skriver:

De fleste læger har telefonkonsultationer fra 8-8.30, men det er svært at sige, om din læge har det - og om han/hun har det hver eneste dag.. Kan du ikke se åbningstiderne på deres hjemmeside? På min læges hjemmeside kan man også tjekke, hvornår man har tid..

haha selvfølgelig Ser ud til de åbner kl. 8 - endnu engang må jeg hellere hoppe i seng, det går altid galt for mig her om aftenen og stiller totalt åndsvage spørgsmål :p

Anmeld

3. september 2012

M (:

Skifreaken skriver:

haha selvfølgelig Ser ud til de åbner kl. 8 - endnu engang må jeg hellere hoppe i seng, det går altid galt for mig her om aftenen og stiller totalt åndsvage spørgsmål :p

Haha, sov godt, og held og lykke imorgen (:

Anmeld

3. september 2012

Skifreaken

morethanperfect skriver:

Min læge åbner først kl. 9 .. 

hehe en anden var så smart at foreslå mig at kigge på deres hjemmeside - de åbner heldigvis kl. 8 så satser på det er der Ellers bliver jeg og lillemand nok lidt trætte af det :p

Anmeld

3. september 2012

Skifreaken

M (: skriver:

Haha, sov godt, og held og lykke imorgen (:

hihi mange tak og i lige måde når du kommer så langt

Anmeld

3. september 2012

M (:

Skifreaken skriver:

hihi mange tak og i lige måde når du kommer så langt

Tak (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.