Til jer bloggere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Skifreaken

Halløj.

På min blog vil jeg gerne linke til nogle give aways med billeder. Jeg bruger blogspot. Hvilken gadget bruger jeg? Synes ikke rigtigt det virker. Lige nu har jeg bare brugt billede, men den linker jo ikke videre til den side som har give-awayen

Nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

mariamiss6

Skifreaken skriver:

Halløj.

På min blog vil jeg gerne linke til nogle give aways med billeder. Jeg bruger blogspot. Hvilken gadget bruger jeg? Synes ikke rigtigt det virker. Lige nu har jeg bare brugt billede, men den linker jo ikke videre til den side som har give-awayen

Nogen der kan hjælpe?

Uh, jeg tror du kan gøre sådan at et billede ligesom i sig selv ER et hyperlink. Det er lidt mere omstændigt vidst, end at skrive 'her' som hyperlink, men i bund og grund er det det samme.

Jeg vil tro du skal gøre det der hvor du kan ændre på selve billedet. Der står sikkert noget om det....

Ellers er der mange bloggere, som leverer en kode til deres side. Koden skal du så kopiere og sætte ind i et eller andet dertilhørende tekstfelt (som sikkert hedder noget med tekstfelt/kodefelt/knap eller lignende).

Jeg ved ikke hvordan det helt fungerer på blogspot. For jeg bruger selv wordpress, og jeg har faktisk ikke engang prøvet mig med sådan nogle knapper endnu.... 

Anmeld

4. september 2012

emsaroto

Du bruger HTML-gadet.  

Så kan du bruge både billeder og tekst som link til en side. Men det gælder med at have styr på sine HTML-koder. 

Anmeld

4. september 2012

Skifreaken

emsaroto skriver:

Du bruger HTML-gadet.  

Så kan du bruge både billeder og tekst som link til en side. Men det gælder med at have styr på sine HTML-koder. 

Puha, det er da besværligt. Det må jeg kigge på.. tak for det

Anmeld

4. september 2012

Skifreaken

mariamiss6 skriver:

Uh, jeg tror du kan gøre sådan at et billede ligesom i sig selv ER et hyperlink. Det er lidt mere omstændigt vidst, end at skrive 'her' som hyperlink, men i bund og grund er det det samme.

Jeg vil tro du skal gøre det der hvor du kan ændre på selve billedet. Der står sikkert noget om det....

Ellers er der mange bloggere, som leverer en kode til deres side. Koden skal du så kopiere og sætte ind i et eller andet dertilhørende tekstfelt (som sikkert hedder noget med tekstfelt/kodefelt/knap eller lignende).

Jeg ved ikke hvordan det helt fungerer på blogspot. For jeg bruger selv wordpress, og jeg har faktisk ikke engang prøvet mig med sådan nogle knapper endnu.... 

hmm... det lyder alt andet lettere end det andet forslag med HTML gadget.. men jeg må se om jeg kan knække koden :p Tak for svaret

Anmeld

4. september 2012

emsaroto

Skifreaken skriver:

Puha, det er da besværligt. Det må jeg kigge på.. tak for det

Du må sige til hvis du mangler en kode  
har det hele i hovedet så kan sagtens hjælpe.  

Anmeld

4. september 2012

Skifreaken

emsaroto skriver:

uha, jamen det tror jeg da jeg gør, aner intet om HTML kodning :p jeg vil prøve at placere denne give away på min blog

http://frkturkis.blogspot.dk/2012/09/giveaway-sorel-vinterstvler.html?showComment=1346701659312#c4856372017322028094

sså går jeg udfra, at jeg tilføjer html som gadget og så kommer der ssikkert et vindue op, hvad gør jeg der?

Anmeld

4. september 2012

Thereseh

Skifreaken skriver:

Halløj.

Nogen der kan hjælpe?

Nu bruger jeg selv wordpress, men måske dette kan hjælpe dig?

Link til artikkel om blogger-photolink

Anmeld

4. september 2012

Skifreaken

emsaroto skriver:

nå jeg kunne åbenbart også gøre det med et billede, hvor jeg så kan sætte adressen ind for siden... det er vidst lige så let :p Hvad gør det så hvis man bruger HTML, gør det nogen ændring?

Anmeld

4. september 2012

Thereseh

Der er også en video om samme emne

lige her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.