Hej piger
Mine Svigerforældre har spurgt om de må tage min datter med i cirkus. Synes selvfølgelig det er rigtig sødt af dem, at de gider lave noget med hende. Men er bare meget i tvivl om hun er gammel nok til det. Hum er 2 år og inde i en periode hvor hun er bange for nærmest alt.
Jeg har ikke selv været i cirkus siden jeg var barn, så kan ikke huske hvordan det er. Det er ikke noget problem for hende at sidde stille, det kan hun sagtens. Er mere bange for at det er for voldsomt for hende.
Hvad mener i?
Da det er første gang hun jo så skal i cirkus, har både min mand og jeg det sådan lidt at vi egentligt gerne vil med og se hvad hun siger til det. Vi kan godt lide at være der første gang hun skal forskellige ting. Men da jeg har termin med lillebror få dage efter, kan jeg ikke lige overskue at skulle i cirkus.
Det blev et meget lang og rodet indlæg, men min bekymring går egentligt på om hun er gammel nok og om det vil være for voldsomt for hende?
Ville være rigtig ked af hvis det bliver en for voldsom oplevelse, så hun blivet ked bagefter og måske drømmer om det flere nætter efter, når hun også snart skal til at passes i forbindelse med at lillebror kommer.
Og ja, jeg er en pyldermor, men kom med jeres mening.
Anmeld