Ivf el. Icsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Åse

Min mand og jeg skal have ivf, jeg ville bare høre om det er bedre end icsi eller om de er lige gode? Jeg ved godt hvad forskelen er, men er chancerne lige store???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

**Ønskebabyen

Åse skriver:

Min mand og jeg skal have ivf, jeg ville bare høre om det er bedre end icsi eller om de er lige gode? Jeg ved godt hvad forskelen er, men er chancerne lige store???

Ja, jeg vil mene at chancerne er lige store.

I begge tilfælde blive æggene jo befrugtet uden for kroppen, og et befrugtet æg vil blive lagt tilbage igen

Anmeld

3. september 2012

tarkoflen

Åse skriver:

Jeg tror ikke l kan få lov til selv at vælge? Det har jeg i hvert fald ikke hørt om at man kunne, med mindre man ikke ønsker icsi...

Første gang fik vi IVF, men fordi mine æg ikke udviklede sig ordentligt, så ville de bruge icsi denne gang... Det er jo noget mere besværligt for dem med icsi, så jeg tror helst de vil IVF hvis det er muligt.

Ved icsi er de mere sikre på, at æggene bliver befrugtet end med IVF, men hvis det kan lade sig gøre med IVF så er chancerne lige så gode, som med icsi... Det er i hvert fald det vi har fået at vide

Anmeld

3. september 2012

Åse

tarkoflen skriver:

Jeg tror ikke l kan få lov til selv at vælge? Det har jeg i hvert fald ikke hørt om at man kunne, med mindre man ikke ønsker icsi...

Første gang fik vi IVF, men fordi mine æg ikke udviklede sig ordentligt, så ville de bruge icsi denne gang... Det er jo noget mere besværligt for dem med icsi, så jeg tror helst de vil IVF hvis det er muligt.

Ved icsi er de mere sikre på, at æggene bliver befrugtet end med IVF, men hvis det kan lade sig gøre med IVF så er chancerne lige så gode, som med icsi... Det er i hvert fald det vi har fået at vide

Vi må heller ikke selv bestemme, lægerne sagde Ivf. Jeg var bare nysgerrig, om det ene er bedre end det andet. Vi håber bare på det bedste

Anmeld

3. september 2012

Åse

**Ønskebabyen skriver:

Ja, jeg vil mene at chancerne er lige store.

I begge tilfælde blive æggene jo befrugtet uden for kroppen, og et befrugtet æg vil blive lagt tilbage igen

Ja det er rigtig Iiiiiii kan bare ikke vente

Anmeld

4. september 2012

tarkoflen

Åse skriver:

Vi må heller ikke selv bestemme, lægerne sagde Ivf. Jeg var bare nysgerrig, om det ene er bedre end det andet. Vi håber bare på det bedste

Hi hi ok

Jeg er sikker på, at det nok skal gå! Jeg sender i hvert fald i jeres retning

Anmeld

4. september 2012

**Ønskebabyen

Åse skriver:

Ja det er rigtig Iiiiiii kan bare ikke vente

Hvornår skal du igang?

Anmeld

4. september 2012

Åse

**Ønskebabyen skriver:

Hvornår skal du igang?

Jeg skal til samtale d. 12 så må vi se hvad de siger, så jeg ved det faktisk ikke helt, men håber at det bliver snart

Anmeld

4. september 2012

Åse

tarkoflen skriver:

Hi hi ok

Jeg er sikker på, at det nok skal gå! Jeg sender i hvert fald i jeres retning

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.