Se med her - Vil du være med til at teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Solstrålebørn

SE MED HER, DET ER FAKTISK INTRESSANT FOR DIG MED BARN/BØRN OMKRING 1 ÅR!!!!! 

Jeg er blevet udvalgt i en kampagne... Nestlé Juniormælk, og har derfor brug for nogle stykker som ville være med til at teste dette produkt med Lina Mira og andre børn som har samme alder som hende... Hvis du har lyst til at være med til at teste det og give mig en anmeldelse af dette som jeg kan sende ind til Buzzador, så giv ENDELIG lyd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

M (:

Solstrålebørn skriver:

Jeg er blevet udvalgt i en kampagne... Nestlé Juniormælk, og har derfor brug for nogle stykker som ville være med til at teste dette produkt med Lina Mira og andre børn som har samme alder som hende... Hvis du har lyst til at være med til at teste det og give mig en anmeldelse af dette som jeg kan sende ind til Buzzador, så giv ENDELIG lyd...

Hvad går undersøgelsen ud på?

Anmeld

3. september 2012

HeidiØ

Solstrålebørn skriver:

Hey, jeg er osse blevet valgt Så kan vi lige buzze sammen!!

Anmeld

3. september 2012

Solstrålebørn

M (: skriver:

Hvad går undersøgelsen ud på?

Har lige kopieret det, så det kan ses hvad det er for noget... 

Byd dit barn på NAN Juniormælk – specialudviklet til små børns næringsbehov

Giv dit barn varm eller kold Juniormælk som et alternativ til komælk og vand. NAN Juniormælk kan også benyttes som mælk til grød og flager.

Fortæl efterfølgende dine venner, som har børn i samme alder, om drikken, og uddel smagsprøver, som børnene kan prøve. Diskuter efterfølgende sammen, hvad I synes om Nestlé NAN Juniormælk.

Tag folderen med, når du skal buzze! Når alle har prøvet Juniormælk, kan I sammen drøfte, hvad I synes om NAN.

Din buzzador-pakke indeholder:

• 9 stk. pakker med NAN Juniormælk à 500 ml.
  • 1 stk. buzzador-folder.

Anmeld

3. september 2012

Solstrålebørn

HeidiØ skriver:

Hey, jeg er osse blevet valgt Så kan vi lige buzze sammen!!

YAY

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.