Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold nu kæft hvor går tiden altså stærkt med en lille krudtugle i huset...
den 30. august fyldte min lille Ayamus 1 år. Hun holdt en fantastisk fødselsdag i lørdags ... og hun elskede sin kagemand
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold nu kæft hvor går tiden altså stærkt med en lille krudtugle i huset... den 30. august fyldte min lille Ayamus 1 år. Hun holdt en fantastisk fødselsdag i lørdags ... og hun elskede sin kagemand
Tillykke med din datters fødselsdag, og gud, hvor er hun da bare en køn pige!
Tillykke med hende... hvor er hun en køn lille en <3
Bøllemyr skriver: Stort tillykke, hvor ser hun sød ud
Stort tillykke, hvor ser hun sød ud
Tak Hun er bare så sød altså ... Kan blive MEGA frustreret over hende nogle gange, men så kommer der lige et øjeblik hvor hun gør et eller andet, så jeg bliver forelsket i hende på ny ) Det er sgu skønt.
hautecouture skriver: Tak Hun er bare så sød altså ... Kan blive MEGA frustreret over hende nogle gange, men så kommer der lige et øjeblik hvor hun gør et eller andet, så jeg bliver forelsket i hende på ny ) Det er sgu skønt.
hautecouture skriver: Hold nu kæft hvor går tiden altså stærkt med en lille krudtugle i huset... den 30. august fyldte min lille Ayamus 1 år. Hun holdt en fantastisk fødselsdag i lørdags ... og hun elskede sin kagemand
Sikke en køn datter i har og hvor ser hun sød ud.
Stort tillykke med det første år.
M (: skriver: Tillykke med din datters fødselsdag, og gud, hvor er hun da bare en køn pige!
Ihh tak.
MorDk skriver: Tillykke med hende... hvor er hun en køn lille en <3
Mange tak.
Stort tilykke med hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128