Første dag:-):-):-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. september 2012

MyLove E

Så havde jeg min første arbejdes dag som elev:-):-) Det har været en meget dejlig dag. Med søde nye kollegaer :-):-)

Og det gik rigtig fint at køre i min skønne nye bil og jeg var sej til at køre med manuelt gear. ( har kun kørt med automatisk gear siden jeg fik kørekort )
Jeg kørte kun forkert engang og gik kun i stå 2 gange

Da jeg kom hjem sagde min kære mand at jeg lige skulle gå ud i hans bil og hente det der var på forsædet . Der stod en fin buket blomster, et lille forskud på vores 2 års bryllupsdag i morgen

Nå det var en dejlig dag fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

stm2812

Tauf skriver:

Så havde jeg min første arbejdes dag som elev:-):-) Det har været en meget dejlig dag. Med søde nye kollegaer :-):-)

Og det gik rigtig fint at køre i min skønne nye bil og jeg var sej til at køre med manuelt gear. ( har kun kørt med automatisk gear siden jeg fik kørekort )
Jeg kørte kun forkert engang og gik kun i stå 2 gange

Da jeg kom hjem sagde min kære mand at jeg lige skulle gå ud i hans bil og hente det der var på forsædet . Der stod en fin buket blomster, et lille forskud på vores 2 års bryllupsdag i morgen

Nå det var en dejlig dag fra mig

Super dejligt at dagen bare er gået lige som den skulle og stort tillykke med elevpladsen

Dejligt at være et sted du har et rigtig godt indtryk af, så har man da i hvert fald lyst til at komme igen

Anmeld

3. september 2012

MortilElias2010

Årh søde da, sikke en fantastisk dag! Sikke er dejligt indlæg - glad på dine vegne 

Anmeld

3. september 2012

tarkoflen

Det var da en rigtig god dag tillykke med begge store dage

Anmeld

3. september 2012

MyLove E

stm2812 skriver:

Super dejligt at dagen bare er gået lige som den skulle og stort tillykke med elevpladsen

Dejligt at være et sted du har et rigtig godt indtryk af, så har man da i hvert fald lyst til at komme igen

Ja det var rigtig skønt:-)

Anmeld

3. september 2012

MyLove E

tarkoflen skriver:

Det var da en rigtig god dag tillykke med begge store dage

Mange tak skal du ha:-)

Anmeld

3. september 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Årh søde da, sikke en fantastisk dag! Sikke er dejligt indlæg - glad på dine vegne 

Mange tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.