Lady gaga modstander...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

BellaT

Jeg er slet ikke i tvivl om at hun dyrker det okkulte og kan som kvinden her, ikke se noget som helst opløftende og positivt i hendes musik. Det er ondt og dragende og er med til at forgifte de mennesker, der intetanende bare sluger det råt.

Min mening.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Giraffen

Frk. Himmelblå skriver:

De er jo helt blæst... 

Har lidt ondt af dem. Tænk at leve så lukket med sig selv.

ja det må altså være en trist og grå verden fyldt med frygt

Anmeld

3. september 2012

Giraffen

BellaT skriver:

Jeg er slet ikke i tvivl om at hun dyrker det okkulte og kan som kvinden her, ikke se noget som helst opløftende og positivt i hendes musik. Det er ondt og dragende og er med til at forgifte de mennesker, der intetanende bare sluger det råt.

Min mening.

men når musikken egentlig bare skaber glæde hos folk? jeg ku forstå det hvis hun lavede decideret uetiske ting mod andre mennesker, men hvordan kan man være 'ond' alene ved at lave musik?

Anmeld

3. september 2012

Bebsesmoar

Interessant klip!! Hun har ret meeen I don`t  care! Jeg elsker Gagas beat og hendes stemme!! 

Anmeld

3. september 2012

KittyCatta

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg kommer til at tænke på ham der præsten, der hader nisser...

Og så tænker jeg på Faderhuset...

Og så tænker jeg egentlig bare tsk tsk...

Sjovt nok er hun jo også Ruth Eversens niece

Anmeld

3. september 2012

Mutti2

Muhmi skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=BE0oDje1Ekc&feature=youtube_gdata_player

Ville bare dele den med jer og så lige høre hvad i mener om den video?

Hmmm..... Må indrømme at jeg er en smule rystet over at hun i 7½ min kan blive ved med at tale om det samme igen og igen

Og i sidste ende kan jeg ikke helt regne ud om det er et medie-stunt, for at reklamere for hendes nye single.

Jeg er ikke selv religiøs, men kan fra kvindens synspunkter godt se lidt af det hun siger. Dog går hun vildt i ekstremerne Men jeg husker da også da Gaga, meldte ud at hun havde "talt" med Judas i en drøm, eller hvordan var det nu hun fik formuleret det, og hende her har jo ret, i at alle åd det råt....

Jeg er ikke den vildeste lady Gaga fan, jeg synes nogle af hendes sange er super fede og ved at hun har igennem hendes musik hjulpet rigtig mange kloden over.... men jeg tvivler på at alle hendes små monstre tænker og tolker som hende her.

Måske hun bare skulle have holdt tankerne for sig selv, og have ladet folk selv  bedømme Gaga's musik

Anmeld

3. september 2012

Mutti2

Nu er det jo Lady Gaga der er det store samtale emne i dette indlæg, så synes da også lige jeg ville dele denne video som er lavet af disse små "monstre".

Det rørte mig virkeligt at se alle disse mennesker være så positivt rørt af hendes musik. Kunne ikke holde tårerne tilbage (påstår stadig det er hormonerne 4½ år efter min datters fødsel) 

Generelt er musik jo healende på sin egen måde.

http://www.youtube.com/watch?v=lT689rlZ4Uc

Gaga har selv kommenteret videoen, og var efter sigende meget rørt med tårer videoen igennem.

knus

Anmeld

3. september 2012

MortilElias2010

Kan I gøre links blå så jeg kan trykke på dem fra ipad'en?  Er nemlig på vej i seng og orker ikke at gå på den bærbar i stuen. LANG dag fra 7.00 til 20.30 

Anmeld

3. september 2012

BellaT

Giraffen skriver:

men når musikken egentlig bare skaber glæde hos folk? jeg ku forstå det hvis hun lavede decideret uetiske ting mod andre mennesker, men hvordan kan man være 'ond' alene ved at lave musik?

Jo, jeg tror på det påvirker, selvom folk bliver glade af det. Ikke alt man bliver glad af, er af det gode. Slik f.eks.

Ved heller intet om, om HUN er ond, men hendes videoer er.

Anmeld

4. september 2012

Frk. Himmelblå

KittyCatta skriver:

Sjovt nok er hun jo også Ruth Eversens niece

Arh, der kan man bare se 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.