Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej hvor vildt at det gik så stærkt altså. Tillykke!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fedt! Tillykke
Tillykke med det Michelle, så er der én ting mindre at tænke på...
Lækkert er det skam også
Polkaprik skriver: Åhhh jeg er simpelthen SÅ lettet. Skrev et indlæg for lidt over en uge siden hvor jeg linkede til vores hus som er sat til salg da vi skal skilles. I dag, 12 dage efter det røg på nettet, har vi en underskrevet købsaftale!!!!! Vi har fandme solgt vores hus på under 14 dage! Ikke flere bekymringer om salgspris og fremvisninger. Jeg fatter ikke vi har været så heldige at sælge så hurtigt! Vi endte med at slå 65.000 af prisen men det er jo ikke voldsomt taget tiderne i betragtning Måtte bare lige dele den gode nyheder med jer Michelle
Åhhh jeg er simpelthen SÅ lettet. Skrev et indlæg for lidt over en uge siden hvor jeg linkede til vores hus som er sat til salg da vi skal skilles. I dag, 12 dage efter det røg på nettet, har vi en underskrevet købsaftale!!!!!
Vi har fandme solgt vores hus på under 14 dage! Ikke flere bekymringer om salgspris og fremvisninger. Jeg fatter ikke vi har været så heldige at sælge så hurtigt! Vi endte med at slå 65.000 af prisen men det er jo ikke voldsomt taget tiderne i betragtning
Måtte bare lige dele den gode nyheder med jer
Michelle
Sikke en befrielse oven i alt det andet der sikkert også fylder i sådan en skilsmisse situation I står i.
KH Malene
Ej hvor er det super fedt!!!! Både mine forældre og bror har til salg på 3. år og det er super lækre steder.. så da helt vildt!!! TILLYKKE!! Har i fundet noget nyt og godt??
Hvor fedt! Så kan I begge komme ordentligt videre
Tusind tak for alle jeres søde kommentare!
Jeg glæder mig så meget til at starte en nyt kapitel i mit liv. Skal flytte på lørdag og det bliver dejligt at rykke ind i det nye og få indrettet mig så vi bare kan hygge, slappe af og være os selv.
Tillykke med det.
Ej hvor godt - tillykke med det.
Det er skisme flot i disse tider
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128