Menopur i stedet for Puregon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.947 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Putomanen

Hej de damer

Jeg er igang med mit 4. ICSI forsøg, lang protokol, og har været igang med nedreulering i 14 dage. Jeg var til scanning idag, og jeg skulle have været startet på Puregon i aften, men lægen ændrede det til Menopur. Hun sagde, at det er et mere naturligt produkt.

Jeg har tidligere kun prøvet Puregon og en enkelt gang Elonva, og jeg reagerede godt på Elonvaen. Sygeplejersken sagde senere, at Menopur er et godt produkt, som mange reagerer godt på.

Da det er vores sidste forsøg i det offentlige blev jeg lidt nervøs, da de ændrede min medicin i sidste øjeblik.  

Jeg vil derfor høre, hvad jeres erfaringer med Menopur er? Især hvis I også har prøvet Puregon.

Hilsen

Putomanen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

heaven

jeg blev gravid da vi skiftede fra puregon til menopur

eneste "trælse" ved menupur er at man selv skal lege den lille kemiker, hehe.... det er meget nemmere med puregon-pennen.... men når først man er vant til menopur, går det fint.... jeg har desuden aldrig haft ubehag ved menopur.....

held og lykke med det

Jannie

Anmeld

3. september 2012

Putomanen

heaven skriver:

jeg blev gravid da vi skiftede fra puregon til menopur

eneste "trælse" ved menupur er at man selv skal lege den lille kemiker, hehe.... det er meget nemmere med puregon-pennen.... men når først man er vant til menopur, går det fint.... jeg har desuden aldrig haft ubehag ved menopur.....

held og lykke med det

Jannie

Det var dejligt med en lille solstrålehistorie

Jeg er heldigvis ikke så skræmt af at skulle blande det, det virkede ret simpelt.

Var der forskel på hvor mange æg du udviklede ved Menopur, hvor mange der var modne og hvor mange, som blev befrugtet?

Jeg håber, at jeg kan følge i dine fodsport

Anmeld

4. september 2012

Putomanen

Er der ikke andre med erfaring med Menopur?

Anmeld

5. september 2012

nielsen80

Hej søde,

Jeg blev også gravid på menopur lang protokol. Vi brugte menopur i både 2 og 3 forsøg. Jeg havde ingen problemer med det, synes måske det sved lidt mere når man stak set i forhold til puregon.

I følge vores klinik, ser man ofte lidt færre, men bedre kvalitetsæg på menopur. Om det er rigtigt ved jeg ikke.

Kæmpe kram

Anmeld

5. september 2012

Putomanen

nielsen80 skriver:

Hej søde,

Jeg blev også gravid på menopur lang protokol. Vi brugte menopur i både 2 og 3 forsøg. Jeg havde ingen problemer med det, synes måske det sved lidt mere når man stak set i forhold til puregon.

I følge vores klinik, ser man ofte lidt færre, men bedre kvalitetsæg på menopur. Om det er rigtigt ved jeg ikke.

Kæmpe kram

Det må vi håbe passer, da jeg har fået et ok antal æg ud ved ÆU, men de ikke alle har været modne.

Det ville være fantastisk, hvis Menopur resulterer i flere modne og gode æg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.