Blødt vasketøj - hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Lauras mor

Hvordan får du dit vasketøj blødt? Kan man kun få blødt vasketøj, hvis det blir tørret i tørretumbler?

Synes ikke om, at stofbleer og håndklæder skal være så ru, når Laura skal ligge på dem og blive tørt efter bad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

UnderCover37

Når det drejer sig om stofbleer og håndklæder som skal kunne suge vil jeg ikke foreslå skyllemiddel men klar eddike i skyllevandet - det burde gøre tøjet blødere og stadig i stand til at suge

Anmeld

3. september 2012

tarkoflen

UnderCover35 skriver:

Når det drejer sig om stofbleer og håndklæder som skal kunne suge vil jeg ikke foreslå skyllemiddel men klar eddike i skyllevandet - det burde gøre tøjet blødere og stadig i stand til at suge

enig

Anmeld

3. september 2012

Lauras mor

UnderCover35 skriver:

eddike? kommer det så ikke til at stinke?

Anmeld

3. september 2012

UnderCover37

LouiseBP skriver:

eddike? kommer det så ikke til at stinke?

Den klar eddike (det skal være den gennemsigtige) lugter ikke hvis du doserer det sparsomt (i stil med skyllemidlen bare en smule mindre)

Anmeld

3. september 2012

UnderCover37

tarkoflen skriver:

enig

nemlig!

Anmeld

3. september 2012

Lauras mor

UnderCover35 skriver:

Den klar eddike (det skal være den gennemsigtige) lugter ikke hvis du doserer det sparsomt (i stil med skyllemidlen bare en smule mindre)

Okay, det må jeg prøve så.

Tak!

Anmeld

3. september 2012

UnderCover37

LouiseBP skriver:

Okay, det må jeg prøve så.

Tak!

Det var så lidt 

Anmeld

3. september 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har hverken brugt eddike eller skyllemiddel, og når det har været i tørretumbleren bliver det dejligt blødt.

Anmeld

3. september 2012

Lauras mor

MoarHvidovre skriver:

Jeg har hverken brugt eddike eller skyllemiddel, og når det har været i tørretumbleren bliver det dejligt blødt.

Det gør det os herhjemme, men ville helst undgå at bruge tørretumbler 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.