Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvordan får du dit vasketøj blødt? Kan man kun få blødt vasketøj, hvis det blir tørret i tørretumbler?
Synes ikke om, at stofbleer og håndklæder skal være så ru, når Laura skal ligge på dem og blive tørt efter bad.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Når det drejer sig om stofbleer og håndklæder som skal kunne suge vil jeg ikke foreslå skyllemiddel men klar eddike i skyllevandet - det burde gøre tøjet blødere og stadig i stand til at suge
UnderCover35 skriver: Når det drejer sig om stofbleer og håndklæder som skal kunne suge vil jeg ikke foreslå skyllemiddel men klar eddike i skyllevandet - det burde gøre tøjet blødere og stadig i stand til at suge
eddike? kommer det så ikke til at stinke?
LouiseBP skriver: eddike? kommer det så ikke til at stinke?
Den klar eddike (det skal være den gennemsigtige) lugter ikke hvis du doserer det sparsomt (i stil med skyllemidlen bare en smule mindre)
tarkoflen skriver: enig
enig
nemlig!
UnderCover35 skriver: Den klar eddike (det skal være den gennemsigtige) lugter ikke hvis du doserer det sparsomt (i stil med skyllemidlen bare en smule mindre)
Okay, det må jeg prøve så.
Tak!
LouiseBP skriver: Okay, det må jeg prøve så. Tak!
Det var så lidt
Jeg har hverken brugt eddike eller skyllemiddel, og når det har været i tørretumbleren bliver det dejligt blødt.
MoarHvidovre skriver: Jeg har hverken brugt eddike eller skyllemiddel, og når det har været i tørretumbleren bliver det dejligt blødt.
Det gør det os herhjemme, men ville helst undgå at bruge tørretumbler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128