Vil du blive klogere på: "Hvordan småbørn lever i resten af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. september 2012

mumifar

Vil du blive klogere på: "Hvordan småbørn lever i resten af verden"?

Det er ganske gratis for din vuggestue.

Som far til en skøn, lille datter der går i vuggestue, kender jeg alle (eller mange af) de spørgsmål som vi nybagte forældre baks

er med. Og jeg blev nysgerrig: Hvad bakser forældre med i resten af verden?

Hvor længe ammer de i Usbekistan? Går de i vuggestue i Bolivia? Leger de med dubloklodser i Uganda? Har de Libero i Albanien?
Jeg vil finde svaret på dette og meget mere, og jeg vil gerne fortælle om det. På den måde bliver vores verden som nybagte forældre meget større.

Jeg rejser ud til nomadefamilien, sydamerikanske indianerne og alle de andre der lige som du og jeg har børn mellem et og tre år. Jeg snakker med forældrene, leger med børnene og spørger ind til deres liv.

Med billeder, film og spændende diskussioner tager jeg i mine foredrag tilhørerne med på en meget utraditionel jordomrejse.
Arbejder du i en vuggestue? Eller går dit barn i en vuggestue? Kunne du tænke dig at jeg (helt gratis) kommer ud til jer og fortæller småbørns historier fra hele verden?
Projektet er i sin første fase, men hvis du lægger billet ind til netop din vuggestue nu, kan det altså gøres helt uden udgifter for din vuggestue.

Der er kun 25 gratis foredrag som fordeles efter først-til-mølle-princippet. Så skynd dig!

Foredragene bliver afholdt i anden halvdel af 2013.

Lyder det som noget du kunne tænke dig til jeres forældreaften? Så få vuggestuen til at sende mig ikke bindende tilmelding på foredrag@nikolajwitte.dk

Mvh.
Nikolaj Witte ( www.nikolajwitte.dk)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor I landet vil foredragene blive holdt?

Anmeld

4. september 2012

mumifar

Det kan holdes overalt i landet. Bare din vuggestue er med på idéen (eller et andet sted hvor I kan samle mange forældre).

Få bare din vuggestue til at sende mig en mail så finder vi ud af det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.