er med. Og jeg blev nysgerrig: Hvad bakser forældre med i resten af verden?
Hvor længe ammer de i Usbekistan? Går de i vuggestue i Bolivia? Leger de med dubloklodser i Uganda? Har de Libero i Albanien?
Jeg vil finde svaret på dette og meget mere, og jeg vil gerne fortælle om det. På den måde bliver vores verden som nybagte forældre meget større.
Jeg rejser ud til nomadefamilien, sydamerikanske indianerne og alle de andre der lige som du og jeg har børn mellem et og tre år. Jeg snakker med forældrene, leger med børnene og spørger ind til deres liv.
Med billeder, film og spændende diskussioner tager jeg i mine foredrag tilhørerne med på en meget utraditionel jordomrejse.
Arbejder du i en vuggestue? Eller går dit barn i en vuggestue? Kunne du tænke dig at jeg (helt gratis) kommer ud til jer og fortæller småbørns historier fra hele verden?
Projektet er i sin første fase, men hvis du lægger billet ind til netop din vuggestue nu, kan det altså gøres helt uden udgifter for din vuggestue.
Der er kun 25 gratis foredrag som fordeles efter først-til-mølle-princippet. Så skynd dig!
Foredragene bliver afholdt i anden halvdel af 2013.
Lyder det som noget du kunne tænke dig til jeres forældreaften? Så få vuggestuen til at sende mig ikke bindende tilmelding på foredrag@nikolajwitte.dk
Mvh.
Nikolaj Witte (
www.nikolajwitte.dk)