Hvordan er det nu det hænger sammen med reglerne omkring alt det der med, hvem der skal have børnene, hvor meget faren skal betale og hvornår og så videre??? Prøver at finde ud af det for min brors skyld...
Min storebror er nemlig kok og ham og hans kæreste er nu gået fra hinanden... De har to børn sammen og jeg frygter virkelig at hun vil gøre alt for at holde børnene hos hende...
Han er som sagt kok, så han har skæve arbejdstider men han har tænkt sig at blive boende på sjælland, i nærheden af hans børn, men hun er på kontanthjælp (udd. sygeplejerske) og ikke de store fremtidsudsigter for at få arbejde... Ikke fordi hun ikke kan, men fordi hun klamrer sig til hendes børn og det kan hun næsten kun gøre hvis hun er på kontanthjælp...
Jeg er virkelig trist, fordi jeg højst sansynligt aldrig kommer til at se min niece og nevø igen... Jeg har dog aldrig set min niece selvom hun er et år gammel og min nevø har jeg set seks eller syv gange i hele hans snart 3 årige liv... Ikke fordi jeg ikke prøver, men fordi hun låser sig fast, hjemme med dem..
De boede herovre i jylland da de fik min nevø, men flyttede tilbage til sjælland, fordi hun havde et kæmpe behov for at være i nærheden af hendes forældre, hvilket er forståeligt, men de har dog ikke været tilbage i jylland siden...
Synes sgu det er så pisse ærgeligt at vi højst sansynligt ikke kommer til at ses igen...
Er også ked af at miste min svigerinde, for vi har aldtid snakket rigtig godt sammen, indtil hun fik børn, så har der ikke været så meget plads til andet end dem....
Anmeld