0-1 år: Celavi armygrøn fin flyverdragt str 80 og luffer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.576 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. september 2012

kristinaS

nb! Varerne er Reserveret til 1-10.

Nærmest SOM NYT.
Sidste års kollektion, kan stadig købes. Kun brugt nogle mdr!

Celavi flyverdragt med 2 praktiske lynlåse foran, str. 80. normal i str, se evt mål på billederne. Min søn brugte den da han var 1 år...

nypris: 500-600kr

Celavi tilhørende luffer med praktisk lynlås, så de er nemme at få på, str. 86

nypris: 200kr

bon kan muligvis findes, er købt  i City 2, og der er i såfald stadig 1 års garanti. (men lover ikke, den kan findes frem fra gemmerne)

BYD....

skriv og køb sælges helst samlet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

kristinaS

23. september 2012

kristinaS

Slå til nu på en god handel

Anmeld

23. september 2012

Frejsmor

Hvad havde du i tankerne sådan prismæssigt for det hele?

Og er der nogle fejl og mangler? Bum bum, min søn fylder 1 lige om lidt, gad viiide om den når at blive for lille inden den "rigtige" vinter kommer..

Anmeld

24. september 2012

kristinaS

Frejsmor skriver:

Hvad havde du i tankerne sådan prismæssigt for det hele?

Og er der nogle fejl og mangler? Bum bum, min søn fylder 1 lige om lidt, gad viiide om den når at blive for lille inden den "rigtige" vinter kommer..

Hej. Det fejler ABSOLUT intet. Ser helt nyt ud, på nær fleece i flyverdragt kan man jo altid se når det er blevet vasket. Men udenpå ser det hele HELT nyt ud.
Meget fin stand. Ang str. Det kan jeg ikke vurdere for dig. Min søn er fra slut oktober og passede den ikke hele vinteren igennem. Men han ville have druknet i en 86 i starten, så derfor byttede jeg den ikke til en større, da vi fik den i fødsrlsdagsgave. sådan tager de jo nogle gange et hop i str....

230 inkl B porto er min MP.

Anmeld

24. september 2012

Frejsmor

kristinaS skriver:

Hej. Det fejler ABSOLUT intet. Ser helt nyt ud, på nær fleece i flyverdragt kan man jo altid se når det er blevet vasket. Men udenpå ser det hele HELT nyt ud.
Meget fin stand. Ang str. Det kan jeg ikke vurdere for dig. Min søn er fra slut oktober og passede den ikke hele vinteren igennem. Men han ville have druknet i en 86 i starten, så derfor byttede jeg den ikke til en større, da vi fik den i fødsrlsdagsgave. sådan tager de jo nogle gange et hop i str....

230 inkl B porto er min MP.

Hej kristinaS

Det lyder rigtig godt med stand og pris..

Anmeld

24. september 2012

Frejsmor

Hej kristinaS

Det lyder rigtig godt med stand og pris..

Jeg havde skrevet noget mere, men det kom åbenbart ikke med..

Men hvad siger du til at reservere det(flyverdragt og luffer) til mig til d. 1? Så går jeg lige i tænkeboks omkring størrelsen og så har jeg også penge på kontoen igen..

Anmeld

24. september 2012

kristinaS

Frejsmor skriver:

Jeg havde skrevet noget mere, men det kom åbenbart ikke med..

Men hvad siger du til at reservere det(flyverdragt og luffer) til mig til d. 1? Så går jeg lige i tænkeboks omkring størrelsen og så har jeg også penge på kontoen igen..

Hej, der er også en anden der har henvendt sig på den og flere ting, som også lige ville vente til den 1.
Så jeg vil helst ikke reservere....men mon ikke det er der den 1. Det er jo ved at være slut på mdr for alle lige nu

Anmeld

24. september 2012

Frejsmor

kristinaS skriver:

Hej, der er også en anden der har henvendt sig på den og flere ting, som også lige ville vente til den 1.
Så jeg vil helst ikke reservere....men mon ikke det er der den 1. Det er jo ved at være slut på mdr for alle lige nu

Jo det siger vi bare, jeg henvender mig lige igen når vi nærmer os..

Anmeld

27. september 2012

Eliza

kristinaS skriver:

Hvis det er mig du referere til, så er jeg stadig intra og faktisk os klar til at hente når det passer dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.