Flere børn og "Barn syg" ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. september 2012

MorDk

Åh jeg kan huske da jeg fik min søn og jeg skulle starte på arbejde... der var jeg helt bekymret om alle de sygedage der nu ville komme. kom til at tænke på... hvad når man har flere børn? hvad så? De er jo ikke altid syge på samme tid... ?! Ved godt jeg ikke skal tage "sorgerne" på forskud... men ville lige høre jeres erfaringer...?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Holbæktrunten

MorDk skriver:

Åh jeg kan huske da jeg fik min søn og jeg skulle starte på arbejde... der var jeg helt bekymret om alle de sygedage der nu ville komme. kom til at tænke på... hvad når man har flere børn? hvad så? De er jo ikke altid syge på samme tid... ?! Ved godt jeg ikke skal tage "sorgerne" på forskud... men ville lige høre jeres erfaringer...?!

Følger lige med - men umiddelbart er det jo ikke noget man kan styre, så tænker at man må tage barnets første sygedag når det er aktuelt...

Anmeld

3. september 2012

MorDk

Holbæktrunten skriver:

Følger lige med - men umiddelbart er det jo ikke noget man kan styre, så tænker at man må tage barnets første sygedag når det er aktuelt...

Ja... man kan jo ik styre det... men kan bare ikke lade være allerede at "bekymre" mig lidt!  Arrgh! Det er bare typsik mig!!

Anmeld

3. september 2012

Mussen2

Jeg går stadig på barsel, og har lang barsel denne gang, så her er problemet løst det første år. Herefter tænker jeg at nr. 2. Bliver lidt mere hærdet ifht. Nr. 1.
Her synes jeg lillebror møder flere baktusser end storesøster gjorde. Både fra hende, men også når han ér med i børnehaven. Så jeg håber de hurtigere bliver hærdet og knap så modtagelige

Anmeld

3. september 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lillesøster blev ligeså meget syg som da storebror startede i vs på trods af, at hun fik bakterier fra storebror og havde sin daglige gang i vs.

Vi skiftede til, at have barn syg og så måtte farmor springe til når der ellers var behov for det.

Nu er de henholdsvis 3 år og 6 mdr. og 4 år og 10 mdr., og 7-9-13 er de næsten aldrig syge mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.