Hvad gør man ikke for at skifte læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. september 2012

An&Jo

Da jeg flyttede tilbage til jammerbugt kommune fra Aalborg af, fik jeg en ny læge selvfølgelig, selvom jeg nu havde håbet på at få ham jeg altid har haft i jammerbugt, og jeg var ganske utilfreds med ham..
Han havde ikke ordentlig tid, lyttede aldrig til hvad jeg sagde osv, og så forstod jeg ærligt slet ikke hvad han sagde, men da han sidste gang blev irriteret på mig og fik sagt på en meget grim måde, om jeg ikke forstod ham fik jeg virkelig nok..

Så fik fat på sekretæren i lægehuset idag, og blev så stillet videre ind til ham jeg gerne vil have, og sad så i kø i 50 minutter, men jeg er nu endelig endt med at få min gamle læge tilbage..

Der er ikke noget værre end at få en læge man slet ikke er tryg ved, så jeg har nu fået skiftet, og er tilbage ved min gamle læge igen hvilket jeg er rigtig glad for, nu skal jeg bare have sendt en erklæring afsted til kommunen om at jeg har fået lov at skifte og så skulle det være iorden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

wamse

Det betyder meget, at man er tryg ved den læge, som man har

Anmeld

3. september 2012

An&Jo

wamse skriver:

Det betyder meget, at man er tryg ved den læge, som man har

det betyder rigtig meget at man er tryg ved den man nu har..

Ham jeg er kommet tilbage til har jeg haft siden jeg var baby, og han kender mig jo, og det betyder os lidt for mig.. og så ved jeg at han er god til børn, hvilket betyder meget når det er Johannes der er syg..

Anmeld

3. september 2012

Ciss

Jeg har også oplevet at få sådan en fortravlet type, som ikke hørte efter, og som konstant snakkede ned om de andre lægers metoder, før han bagefter gjorde nøjagtig det samme selv.

Ham fik jeg hurtigt skiftet fra.

Det er enormt vigtigt, at man har en læge man er i stand til at snakke med, og som tager en alvorligt.

at du klarede at få din gamle læge tilbage!

Anmeld

3. september 2012

B&J

ej hvor er det dejligt du kan få din gamle læge tilbage...

jeg har selv prøvet da jeg flyttede til hjørring fik en læge han var så lige glad og nægtede engang af se mig selv om jeg var pisse syg godt vagtlægen ville så....

men så skiftede jeg også og er så tryk og glad for min nye lægen...

det betyder så meget at det er den rigtige læge

Anmeld

3. september 2012

betski

An&Jo skriver:

Da jeg flyttede tilbage til jammerbugt kommune fra Aalborg af, fik jeg en ny læge selvfølgelig, selvom jeg nu havde håbet på at få ham jeg altid har haft i jammerbugt, og jeg var ganske utilfreds med ham..
Han havde ikke ordentlig tid, lyttede aldrig til hvad jeg sagde osv, og så forstod jeg ærligt slet ikke hvad han sagde, men da han sidste gang blev irriteret på mig og fik sagt på en meget grim måde, om jeg ikke forstod ham fik jeg virkelig nok..

Så fik fat på sekretæren i lægehuset idag, og blev så stillet videre ind til ham jeg gerne vil have, og sad så i kø i 50 minutter, men jeg er nu endelig endt med at få min gamle læge tilbage..

Der er ikke noget værre end at få en læge man slet ikke er tryg ved, så jeg har nu fået skiftet, og er tilbage ved min gamle læge igen hvilket jeg er rigtig glad for, nu skal jeg bare have sendt en erklæring afsted til kommunen om at jeg har fået lov at skifte og så skulle det være iorden..

Jeg måtte også kæmpe lidt med at få den læge jeg ønskede da jeg flyttede til jammerbugt kommune. Men med stædighed kommer man langt. Så i stedet for at vælge en læge 20 km væk har jeg nu en der "kun" ligger 6 km væk

Anmeld

3. september 2012

An&Jo

Ciss skriver:

Jeg har også oplevet at få sådan en fortravlet type, som ikke hørte efter, og som konstant snakkede ned om de andre lægers metoder, før han bagefter gjorde nøjagtig det samme selv.

Ham fik jeg hurtigt skiftet fra.

Det er enormt vigtigt, at man har en læge man er i stand til at snakke med, og som tager en alvorligt.

at du klarede at få din gamle læge tilbage!

han snakkede nu ikke ned om de andre læger, men ja når man er vant til en hvis standard ved sin læge, så er det svært pludselig at få en der bare slet ikke lytter til de ting man siger, men derimod bare bestemmer sig for at sådan er det bare!!

Så er nu glad for at jeg kunne komme tilbage til den gamle læge..

Anmeld

3. september 2012

An&Jo

B&J skriver:

ej hvor er det dejligt du kan få din gamle læge tilbage...

jeg har selv prøvet da jeg flyttede til hjørring fik en læge han var så lige glad og nægtede engang af se mig selv om jeg var pisse syg godt vagtlægen ville så....

men så skiftede jeg også og er så tryk og glad for min nye lægen...

det betyder så meget at det er den rigtige læge

Det er bare så træls at få sådan en, men omvendt kan der jo være andre der er meget glade for dem man ikke selv kan med..

Men for mig er det bare vigtigt at blive lyttet til..

Anmeld

3. september 2012

An&Jo

betski skriver:

Jeg måtte også kæmpe lidt med at få den læge jeg ønskede da jeg flyttede til jammerbugt kommune. Men med stædighed kommer man langt. Så i stedet for at vælge en læge 20 km væk har jeg nu en der "kun" ligger 6 km væk

ja man skal være lidt standhaftig i den kommune må jeg indrømme.. :/

Men det er første gang jeg har oplevet der har været patientstop i mit lægehus, og der derfor kun er plads ved en enkelt læge.. Så er faktisk ret heldig med at han overhovedet ville have mig ind..

Anmeld

3. september 2012

B&J

An&Jo skriver:

Det er bare så træls at få sådan en, men omvendt kan der jo være andre der er meget glade for dem man ikke selv kan med..

Men for mig er det bare vigtigt at blive lyttet til..

de skal lytte og have tid til en det er bare så vigtigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.